Announcement

Collapse
No announcement yet.

Power Car?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Power Car?

Vet någon något om detta företag? Kollade på Alfaklubbens sida, verkade vara ett bra företag, men någon hade tydligen blivit kontaktad av deras advokat efter klagomål på deras reparation. Vågar man lämna bilen där? Motorn på väg ut....
    Litar definitivt inte på verkstäder. :-(
    Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

Som jag skrev tidigare tycker jag att Power Car skötte sig väldigt bra, men jag har "bara" gjort en fjuttig 3000mila service och inget större jobb... Dock var det en gul Coupe där som stod upphissad samtidigt. Om jag inte minns fel var det nåt större jobb på den och bla kamremmen hade dom bytt. Kanske att du kan titta förbi dom, kolla pris och samtidigt skriva ner reg-nummer på den och ringa ägaren till den och höra vad han tycker .

Annars ska ju AR-Bil på östermalm eller Sierra Auto (ej auktoriserade) vara bra verkstäder.

Mvh Mattias
    Fiat Coupe 20v Turbo -00

Comment

Originally posted by novisen
      Vet någon något om detta företag? Kollade på Alfaklubbens sida, verkade vara ett bra företag, men någon hade tydligen blivit kontaktad av deras advokat efter klagomål på deras reparation. Vågar man lämna bilen där? Motorn på väg ut....
      Litar definitivt inte på verkstäder. :-(
      Det går inte att nämnas för ofta men BEFRA i Helsingborg är PROFFS på Lamborghini, Ferrari, Alfa, Fiat, Masserati mfl.

Tro mig, att säga att en bil är servad eller renoverad hos BEFRA höjer värdet på din bil. Bilar från hela europa skickas till helsingborg till BEFRA för att göras vid. Det är en fröjd att se dessa vrålåk som aldrig syns i Sverige annars.

Och han är INTE dyr! Tro mig, en komplett renovering av min gamla croma som allt rasa på gick på 10 papp! Då var motorn som ny! En vanlig service på min 16 v coupe går lös på 900 spänn ! Detta är en lyxverkstad som inte tar ut några lyxsummor! Han lever på sitt rykte och sin otroliga erfarenhet av italienska bilar!

Dom har telefon: 042-201995

Lycka till !
      Rolle
      Coupé 16v Turbo -96
      Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

Comment

Working...
      X