Announcement

Collapse
No announcement yet.

FIAT i svensk TV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FIAT i svensk TV

    Jag såg reklam för nya Bravo på TV igår. Det var första gången jag kan minnas att jag sett FIAT reklam på svensk TV! Ska åka och provköra i helgen. Är det någon som har haft möjlighet att köra/kolla in Bravon tidigare? Jag tycker att den ser väldigt bra ut.
    Christian

    Kör nu:


    I garaget:

  • #2
    Vilken kanal körde det? De har väl inte haft nåt på svensk TV sen de hade de där tecknade eller vad det var? Typ då förra Bravo o de modeller som fanns då var nya..
    Men kul att det händer nåt, för man kan ju undra vad som sker på GA, själv ser jag aldrig en annons eller en ny Fiat för den delen..

    Synd nu när de har ett fint program och borde kunna nyttja den heta miljödebatten, med att marknadsföra Fiat, som väl inte kan anses som några stora miljöbovar med deras modeller.

    Comment


    • #3
      Någon mer än jag som kommer ihåg att de lottade ut Fiat punto, både cab o vanlig har jag för mig. På Bingolotto i början

      Vi som har dansk TV också har sett många Fiat reklamer.
      Fiat Coupe 16VT Plus -95 Blitz Blue metallic

      Comment


      • #4
        Jag tror att det var på TV4 jag såg den. Trodde först det var nåt annat, väntade ju mig inte en FIAT reklam direkt.
        Christian

        Kör nu:


        I garaget:

        Comment


        • #5
          Originally posted by mirafiori
          Jag tror att det var på TV4 jag såg den. Trodde först det var nåt annat, väntade ju mig inte en FIAT reklam direkt.
          Ja,det var på TV 4. Jag såg också den reklamen.. italiensk musik i bakgrunden också va?
          Bilen ser iaf ut att va riktigt fin.. både invändigt och utvändigt!
          Bra att FIAT gör lite reklam i Sverige också...
          // Helena

          Comment


          • #6
            Jag hörde något idag på TV hos en kund ville springa in till andra rummet bara för att se när jag hörde NYA FIAT BRAVO...
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • #7
              Ja nu har jag också sett den, rätt stilig reklam, bara hoppas på att Fiat handlaren här har i alla fall en bil hemma till premiären i helgen ;-)

              /H

              Comment


              • #8
                Re: FIAT i svensk TV

                Originally posted by mirafiori
                Jag såg reklam för nya Bravo på TV igår. Det var första gången jag kan minnas att jag sett FIAT reklam på svensk TV! Ska åka och provköra i helgen. Är det någon som har haft möjlighet att köra/kolla in Bravon tidigare? Jag tycker att den ser väldigt bra ut.
                Min fru ringde mig på jobbet o sa det !
                kul !
                Kanske hon e sugen på att byta bort min japanare ???
                Fiat for FUN

                Comment


                • #9
                  Fiat Sverige kommer satsa lite på TV samt Radioreklam och i tidningar . Som Sagt stor premiär för Bravo i helgen över hela Sverige . Har kört både dieseln och bensinmotorn och jag ser ingen mening att ens sälja Bensin motor Dieseln äger .
                  Litet minus för den för den trånga baksätet men den har en enorm utrymme bagagerum . Men den är vacker .

                  Comment


                  • #10
                    äntligen fiat reklam

                    jag såg fiaten på kanal 5 hoppas märket kommer upp sig igen :-)))
                    F:finns I:ingen A:annan T:turbo

                    saab 9-5 2,0t såld! (nu Fiat grande punto 95hk 6vxl)

                    punto 80elx årsm00 såld (undrar varför man köpte en v40 t4? måste spara pengar till en bravo sport)

                    131 mirafiori 75 a projekt! (Det har inte hänt någonting på länge)

                    Comment


                    • #11
                      Såg den idag på Kanal 6, den ser läcker ut!

                      http://oobnet.oob.se/Archive/Produkt...kt%20BRAVO.pdf

                      Hoppas Abarth inte dröjjer för länge

                      Någon som kan italienska?
                      http://motori.it.msn.com/rendering/a...mentid=5555445

                      PS: kolla länkarna längst ner på ovanstående länk
                      Last edited by Alan80; 16 September 2007, 19:54.
                      Fiat Coupe 20VT Plus -99
                      "Trying is the first step towards failure"

                      Homer S

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Alan80
                        [B Någon som kan italienska?
                        http://motori.it.msn.com/rendering/a...mentid=5555445

                        PS: kolla länkarna längst ner på ovanstående länk [/B]
                        Ok, detta är en drömbil nedtecknad av Motori.it.
                        Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                        S/y Mascot
                        S/y Rebell
                        20vT
                        Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                        Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                        Comment


                        • #13
                          Fan vad tråkigt
                          Ingen av de andra bilarna är på gång då heller antar jag?
                          Fiat Coupe 20VT Plus -99
                          "Trying is the first step towards failure"

                          Homer S

                          Comment


                          • #14
                            Reklam!

                            Har nu sett reklamen och den sticker ut. Man reagerar när man ser den. Kanske Fiat skadad? Skämtåsido så hoppas jag på mer.
                            Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
                            Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
                            Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
                            Folka Vento VR6 -93 såld!
                            Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!

                            Comment


                            • #15
                              Fan vad bravo coupen e läcker, lite nissan 350 om den men den e en läcker bit......

                              Comment

                              Working...
                              X