Announcement

Collapse
No announcement yet.

A112 Abarth -85 Sänk/sport fädrar sökes.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Viktortj
    Hmm hittar inget på bielsteins hemsida skulle du kunna hjälpa mig hitta rätt där hittar inget under lancia alls på åren -84 -85. Tack på förhand och tack för alla svar uppskattas mycket
    Du tittar på fel sida. Bielstein är just för gammla bilar.

    http://www.bielstein.com/
    Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

    Comment


    • #17
      Aha ok ok har kollat på den sidan och dom verkar ju verkeligen ha allt förutom engelsk text jaja som tur är kan fassan tyska så vad heter sport/sänk fjädrar på tyska ?

      Comment


      • #18
        Tieferlegungsfedern.
        Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
        Min projekttråd - 19T
        Min Youtube kanal
        >>>HK listan - missa inte den!!<<<
        Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

        Comment


        • #19
          Originally posted by Viktortj
          Aha ok ok har kollat på den sidan och dom verkar ju verkeligen ha allt förutom engelsk text jaja som tur är kan fassan tyska så vad heter sport/sänk fjädrar på tyska ?
          Maila eller ring dom...dom kan engelska
          Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

          Comment


          • #20
            Originally posted by Black_GT
            Maila eller ring dom...dom kan engelska
            Ja jag ska ta och göra det imorgon och beställa hem ett sänk kit + lite annat skoj som mätarna som sitter i mitten dom har nån jävel tagit. men nu när jag endå är igång kan jag ju fråga dig black gt vad lite trim grejor går loss på ? och hur bilen blir att köra i stadsmiljö med lite trim? berätta gärna lite kul att veta och hade vatt skoj att veta vart du har köpt sakerna så som din trim cam och det lättade svänghjulet.

            Mvh Viktor

            Comment


            • #21
              Originally posted by Viktortj
              Ja jag ska ta och göra det imorgon och beställa hem ett sänk kit + lite annat skoj som mätarna som sitter i mitten dom har nån jävel tagit. men nu när jag endå är igång kan jag ju fråga dig black gt vad lite trim grejor går loss på ? och hur bilen blir att köra i stadsmiljö med lite trim? berätta gärna lite kul att veta och hade vatt skoj att veta vart du har köpt sakerna så som din trim cam och det lättade svänghjulet.

              Mvh Viktor
              Det beror helt på vad du upplever jobbigt. Vissa tycker att det är jobbigt med sport koppling och hög tomgång tex, medans vissa tycker det är helt ok att köra med. Jag köpte min bearbetade top och kamaxel av en annan kille som hade trimmat sin A112. Sväng hjulet lämnade jag in för lättning. Allt annat köpte jag via Bielstein eller andra lokala firmor. Det blev väldigt mycket tittande på olika forum där det finns a112 entusiaster. man hittar alltid bra grejer där.
              Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

              Comment


              • #22
                Ok ja lite småtrim blir det men först och främst väghållning. Är det överliggadende kam på a112 motorn ?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Viktortj
                  Ok ja lite småtrim blir det men först och främst väghållning. Är det överliggadende kam på a112 motorn ?
                  Nope. Ligger längst ner, man får riva ut allt. Har hört dock att man kan ta det underifrån via oljetråget.
                  Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

                  Comment

                  Working...
                  X