Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ritmon har kommit tillrätta!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Putt
    Var glad att det var så små skador ändå, många av de delar som var trasiga kan man nog ta från andra Ritmos. Värsta vore om plastlister och liknande skulle vara trasiga, de kan nog vara svåra att hitta.
    Absolut är jag det.. och det var plåtskador eller plastskador utanpå som jag var mest rädd för.. så därför OTROLIGT tacksam!

    Comment


    • #17
      Kul den är tillbaks , trist o höra att den är sabbad , det låter ju defenetivt som pundare har varit i farten , dom har ju en benägenhet att sno dom mest " konstiga " sakerna .

      Comment


      • #18
        Tråkigt att man inte får ha sina prylar ifred, skoj att du fick tillbaka bilen i nårgolunda bra skick. Efter ett år som ägare till en äldre Opel(suck) så kan jag bara rekomendera alla med äldre bilar utan startspärr att sätta en brytare till tändning eller soppapump, då står ialla fall bilen kvar där man ställt den. Ja, någon garanti finns ju alldrig men dom lokala busarna kommer inte iväg med bilen då.
        Oplen blev stulen en gång, då blev det att åka till Danmark och hämta den. Sen blev det en brytare på soppapumpen och bilen stod kvar efter dom följande två stöld försöken.

        Comment


        • #19
          Ja det med brtare på pumpen eller liknande har jag funderat på.
          Men var skylle man sätta den, ska ju vara lättåtkomligt och ändå dolt.
          Fiat Coupe 16VT Plus -95 Blitz Blue metallic

          Comment


          • #20
            Det bästa är en orginalknapp som ingen kan tänka sig används till det. I Oplen lånade jag knappen till sätesvärmaren i baksätet, den var perfekt då den var relä kopplad och slogs av automtiskt när man verd av tändingen. Gick alltså inte att glömma den på slagen någon gång.

            Comment

            Working...
            X