Announcement

Collapse
No announcement yet.

ic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ic

    Togge, har du beställt min ic än???
    jag skickar mitt nummer så att du kan nå mig, du är ju arbetslös imorgon va ;-)
    0736999343...

  • #2
    Nej... Har inte beställt ngn än!
    Har av erfarenhet slutat att beställa åt andra tills dess att det är 500% klart ! Ringer dig !!!!!!! Mvh Togge !
    ¤TOGGEX¤

    Comment


    • #3
      TOGGE, JAG ÄR SERIÖS O DU KAN FRÅGA SÄRÅS, JAG BRUKAR BESTÄLLA LITE GODIS AV HONOM DÅ O DÅ O BETALAR ALLTID......
      SÅ DU BEHÖVER INTE OROA DIG FÖR PENGAR IAF....
      TACK PÅ FÖRHAND.
      (JAG KOMMER ATT STÄLLA AV BILEN SLUTET AV MÅNADEN)

      Comment


      • #4
        har varit så jävla nyfiken alltid.

        har du problem med caps knappen på din data eller tycker du bara om att skriva med stora bokstäver?
        före detta coupe trimmare
        pimpig cadilacc deville
        Sv1000s C-Ö

        Comment


        • #5
          Togge

          Fadi är seriös en jävligt reko kille faktiskt!
          Fast jag förstår dig men jag förstår Fadi om han inte vill betala i förskot fan vet hur ni gör, hur som helst så har fadi köpt prylar för några tusen av mig inte så mycket trim ändå men en dump & filter samt lite reservdelar...

          /Jimmy
          mvh Jimmy Särås

          0736-996 993

          Comment


          • #6
            tack Särås,
            Mojo, jag vet att det är irriterande, men jag kommer alltid på det när jag har skrivit en bit o då orkar jag inte ändra.... om du undrar varför så kan jag säga att jag andvänder jobbets dator o man måste ha capsen på när jag jobar..... o så glömmer jag att skifta när jag går på nätet o tvärttom, men har jag gjort det men kommer säket att glömma trycka på capsen när jag ska jobba igen, ,,,,, tror att man börjar bli gammal ._(

            Comment

            Working...
            X