Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vin!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vin!!

    Jaha, så har det kommit!! Hämtade 12 flaskor Fiatvin och 6 flaskor Alfa Romeovin på bolaget idag. Sitter och smuttar på Fiatvinet just nu..! Lättdrucket, inte alls dumt faktiskt ! Passar nog fint till lite god mat. Gick bra till pasta och köttbullar..!Är ju ingen vinkännare precis men det smakar ju inte soptunna i alla fall..Vin med Merlotdruva tycker jag smakar soptunna!! Ifall någon vill prova kan jag tänka mej att släppa iväg några flaskor, finns 11 1/2 kvar i nuläget !!
    captainmorgan

  • #2
    Får man fråga vad hela kalaset gick på?

    Det skulle vara kul att ge en till svärfar. Han hatar Fiat (gammal Bilprovningschef som tänker: "Ritmo -81") och svär dagligen över att Bravon svärmor köpte av mig aldrig går sönder så att han kan få rätt.
    Croma 1,9JTD 16V, Alfa Romeo MiTo 1,4TB

    Comment


    • #3
      [i]aldrig går sönder så att han kan få rätt. [/B]

      Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
      S/y Mascot
      S/y Rebell
      20vT
      Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
      Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

      Comment


      • #4
        Fiatvinet kostar 129.- flaskan och alfavinet 198.-. Blev en slant men som sagt kul att ge bort till Fiathatare och sen fyller jag ju jämt om någon månad och då ska släkt och vänner få vad dom tål...! Kan ju tänka mej att vi byter vin mot Fiatchoklad! Skulle ju va fint å ha på kalaset!! Det var väl du som visste var man kan köpa den!?
        captainmorgan

        Comment

        Working...
        X