Announcement

Collapse
No announcement yet.

körkort ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • körkort ..


    gah .. betalade nyss in pengar för mitt nya körkort

    fiatabstinensen börjar bli total! *skaka*
    /Peter

  • #2
    Grattis, dock räkna med högre försäkrings-premier o sånt :-(

    Comment


    • #3
      tur att coupén inte står på mig :d
      /Peter

      Comment


      • #4
        Det blev 2gånger dyrare för mig, o det värsta är att det gäller alla bilar o alla försäkringsbolgen.
        sen så får man inte hyra bilar på vissa ställen om man har haft kortet mindre än 2år, listan kan göras lång, men men....

        Comment


        • #5
          aha.. skandia ville har mer pengar för min trafikförsäkring på skrotbilen, men trygg hansa gav mig inte högre premie
          /Peter

          Comment


          • #6
            Trygghansa frågar jag inte ens, har fått för mig att dem är dyrast ändå...

            Comment


            • #7
              Originally posted by Fadi
              Trygghansa frågar jag inte ens, har fått för mig att dem är dyrast ändå... Fadi !"
              Fadi ! Jag trodde detsamma tills jag skulle ha en försäkring i våras! De tog 2000 mindre än många andra ! Så nu är min försäkrad där !!! Sen får man se till nästa år vad man anlitar för bolag !
              ¤TOGGEX¤

              Comment


              • #8
                tack för tipset, får se nästa år, men det lär bli dyrt om jag byter bolag för då kollar dem nya bolagen att jag bara haft kortet i två år, fortsätter man i samma bolag så löper försäkringen som vanligt(innan man blev av med kortet).
                men det lär ju diskuteras igen om premierna när det börjar bli deax eller ?

                Comment

                Working...
                X