Announcement

Collapse
No announcement yet.

K: stötfångare bak coupé

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K: stötfångare bak coupé

    Ja efter att farbrbror "Jag-orkar-inte-vrida-på-nacken-tillräckligt-när-jag-backar-ut-från-min-parkeringsplats" har varit i farten skulle jag vara jättetacksam om jag får lägga vantarna på en bättre beg. bakre stötfångare till en coupé, färg spelar såklart ingen roll då den skall lackas i vilket fall! Råkar ni ha en som ligger och skräpar någonstans var snäll och hör av er!

    Mvh/Olle
    Fiat Coupé 16VT Plus

  • #2
    Lagom kul
    Attached Files
    Fiat Coupé 16VT Plus

    Comment


    • #3
      en till...
      Attached Files
      Fiat Coupé 16VT Plus

      Comment


      • #4
        Har en modena bakspoiler som är i gott skick, "tyvärr" i Sprint Blue.
        Har ej foto på den just nu utan får komplettera inlägget med ett foto till imorgon.
        Vad tror du om det?

        Comment


        • #5
          Smet gubben från olycksplatsen? Om du kan bevisa att bilen var hel när du parkerade den innan olyckan, så kan du få sänkt självrisk. Ofta krävs det ett ögonvittne. Prata med ditt försäkringsbolag.
          Last edited by Freddan72; 29 October 2008, 06:39.
          Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
          Min projekttråd - 19T
          Min Youtube kanal
          >>>HK listan - missa inte den!!<<<
          Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

          Comment


          • #6
            Jag vet en i Helsingborg som har en skrotad Coupe han säljer i delar.
            Han hade den på blocket innan. Den är röd
            Fiat Coupe 16VT Plus -95 Blitz Blue metallic

            Comment


            • #7
              Ary: Jag är nog mer inne på original men vet inte riktigt hur modenaspoilern ser ut, men posta en bild vet ja

              Freddan: Nej han smet inte, jag skulle precis till att svänga in på min ruta när det smällde. Men han försökte få det till mitt fel genom att påstå att jag körde för fort!:´)

              Adnarim: Hur får man tag på honom?
              Fiat Coupé 16VT Plus

              Comment


              • #8
                Var och snacka med verkstan idag och det skulle visst lösa sig ändå, de hade fått tag på spoiler och skulle även fixa fälgen som hade fått sig en törn även den.

                Tack för era snabba svar!
                Fiat Coupé 16VT Plus

                Comment


                • #9
                  du har pm
                  Fiat Coupe 16VT Plus -95 Blitz Blue metallic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Bolle
                    Ary: Jag är nog mer inne på original men vet inte riktigt hur modenaspoilern ser ut, men posta en bild vet ja

                    Freddan: Nej han smet inte, jag skulle precis till att svänga in på min ruta när det smällde. Men han försökte få det till mitt fel genom att påstå att jag körde för fort!:´)

                    Adnarim: Hur får man tag på honom?
                    Vad han säger spelar ingen roll. Det är upp till försäkringsbolaget att avgöra. Har du skickat in en anmälan?
                    Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
                    Min projekttråd - 19T
                    Min Youtube kanal
                    >>>HK listan - missa inte den!!<<<
                    Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Freddan72
                      Vad han säger spelar ingen roll. Det är upp till försäkringsbolaget att avgöra. Har du skickat in en anmälan?
                      Ja, gubben åkte dit så det vissla! Han hävdade in i det sista att jag nog körde lite för fort, men om han såg att jag gjorde det varför backa ut? De bara himlade med ögonen åt hans historia

                      Varför jag ville ha tag i en stötfångare var för att förs.bolaget var lite kinkiga och ville plastreparera när jag ville ha en hel de bara kunde lacka, så jag tänkte skaffa en själv men det fixade sig så jag blev nöjd.
                      Fiat Coupé 16VT Plus

                      Comment

                      Working...
                      X