Announcement

Collapse
No announcement yet.

K: 14" plåtfälgar till Punto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K: 14" plåtfälgar till Punto

    Nån som har 4st 14" plåtfälgar till en Punto. Skicket spelar ingen roll så länge de inte är buckliga eller helt sönderrostade

  • #2
    Re: K: 14" plåtfälgar till Punto

    Originally posted by toto
    Nån som har 4st 14" plåtfälgar till en Punto. Skicket spelar ingen roll så länge de inte är buckliga eller helt sönderrostade
    Tänk vad man är senil.....*haha*
    Jag glömde bort dig totalt förra året!
    Jag har fortfarande 4st liggande här.
    Tyvärr har jag avslutat karriären i Uppsala,så sitter hemma i Gävle och surar om dagarna.
    Men ev.åker jag till Gbg nästa vecka och har jag plats över kanske jag kan släpa med dom isåfall.Annars finns dom här i Gävle.
    //Calle

    Comment


    • #3
      jag har 4 st i bra skick med orginal navkapslar och helt nya sommardäck satt på min punto 00

      Comment


      • #4
        Hej

        Hej
        Jag har 4st 14" plåtfälgar från en Punto 75Sx 1999. Däcken slitna och klarar inte en besiktning, fälgarna inte nya men raka och ej sönderrostade. Finns Mellan Västerås och Enköping och kan levereras till enköpingsområdet.

        Pris 200kr

        0761-406044

        Hälsningar Peter
        Ha de!

        Comment


        • #5
          Re: Hej

          Originally posted by creepypeter
          Hej
          Jag har 4st 14" plåtfälgar från en Punto 75Sx 1999. Däcken slitna och klarar inte en besiktning, fälgarna inte nya men raka och ej sönderrostade. Finns Mellan Västerås och Enköping och kan levereras till enköpingsområdet.

          Pris 200kr

          0761-406044

          Hälsningar Peter
          du har pm

          Comment


          • #6
            Jag har köpt fälgar.

            Comment

            Working...
            X