Fiat Coupe 16VT Turbo – 95
I vintervila just nu!
Jag säljer nu min Fiat Coupe, silvermetallic. Bilen är direktimporterad från Italien, Rimini av företag år 2005. Jag är den andra ägaren i Sverige och detta är min tredje säsong med bilen. Motorn är 4-cylindrig med turboladdning på cirka 210 häst.
Coupen är nybesiktigad och ska bli skattad nu i dagarna. Reg nummer är; XSF 765.
Bilen har fullstämplad servicebok fram till ankomst i Sverige, jag har sedan skött all service själv i Sverige. Den är heller aldrig vinterkörd utan har stått i varmgarage under mina år som ägare.
Bilen är extrautrustad med;
- Sportfjädrar samt sportdämpare samt Sparco-fjäderbensstag, bilen är alltså lite sänkt.
- Öppet luftfilter samt öppet vevhusfilter.
Skinnstolar, AC (väl fungerande), Servo, 16 tums alu-fälgar, cd-radio med baslåda kan ingå i priset om så önskas.
Den har idag gått strax över 14000 mil. Som coupe-ägarna har jag haft problem med mina avgasvärden på besiktningen inte helt ovanligt, men detta är åtgärdat.
Följande är bytt i Maj-Juni 2009.
- Tomgångstabilsator
- Luft och tempsensor
- Öppet luftfilter samt vevhusfilter
- Katalysator och främre flexrör
- Oljebyte samt filter. (Castrol Magnatec)
- Tändstift och tändkablar NGK samt Beru.
- Fläktmotstånd
- Lambdasond
- Kalibrering av styrsystem samt den elektriska insprutningen
Bilen finns i Uppsala, Gränby
Pris; 39 000 kronor
Med vänlig hälsning/ Jakob, 0762900972
I vintervila just nu!
Jag säljer nu min Fiat Coupe, silvermetallic. Bilen är direktimporterad från Italien, Rimini av företag år 2005. Jag är den andra ägaren i Sverige och detta är min tredje säsong med bilen. Motorn är 4-cylindrig med turboladdning på cirka 210 häst.
Coupen är nybesiktigad och ska bli skattad nu i dagarna. Reg nummer är; XSF 765.
Bilen har fullstämplad servicebok fram till ankomst i Sverige, jag har sedan skött all service själv i Sverige. Den är heller aldrig vinterkörd utan har stått i varmgarage under mina år som ägare.
Bilen är extrautrustad med;
- Sportfjädrar samt sportdämpare samt Sparco-fjäderbensstag, bilen är alltså lite sänkt.
- Öppet luftfilter samt öppet vevhusfilter.
Skinnstolar, AC (väl fungerande), Servo, 16 tums alu-fälgar, cd-radio med baslåda kan ingå i priset om så önskas.
Den har idag gått strax över 14000 mil. Som coupe-ägarna har jag haft problem med mina avgasvärden på besiktningen inte helt ovanligt, men detta är åtgärdat.
Följande är bytt i Maj-Juni 2009.
- Tomgångstabilsator
- Luft och tempsensor
- Öppet luftfilter samt vevhusfilter
- Katalysator och främre flexrör
- Oljebyte samt filter. (Castrol Magnatec)
- Tändstift och tändkablar NGK samt Beru.
- Fläktmotstånd
- Lambdasond
- Kalibrering av styrsystem samt den elektriska insprutningen
Bilen finns i Uppsala, Gränby
Pris; 39 000 kronor
Med vänlig hälsning/ Jakob, 0762900972

Comment