Announcement

Collapse
No announcement yet.

S: Fiat coupé 20VT Plus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by legion
    vad är det för bil isåfall som lockar?
    Ja skulle man sålt bilen förra året så skulle man inte förlorat så mycket som man lär göra nu, men men, den har ju skänkt en mycket glädje så jag ångrar mig inte för en sekund att ja behöll den in till detta året med=)

    har haft mina funderingar på en 350Z, jo coupen är en bil för sig själv i den prisklassen, vad funderar du på för bil nu om du säljer pärlan?

    Comment


    • #17
      Ingen bil på ett tag, iaf ingen sportbil, men på sikt så går tankarna kring 300zx/lågmilare, eller rentav 350z, mazda rx-7 eller opel speedster=)

      Comment


      • #18
        Originally posted by legion
        Ingen bil på ett tag, iaf ingen sportbil, men på sikt så går tankarna kring 300zx/lågmilare, eller rentav 350z, mazda rx-7 eller opel speedster=)
        ah rx7an e förbannat nice men frågan e bara hur mkt man vågar lita på wankelmotorn... har haft mina funderaringar på rx8an också.. men somsagt..wankel

        Comment


        • #19
          bensinslukare om inte annat, har ingen kännedom annars om wankel, rx-8:an är fin den med, skulle passa som året runt bil dessutom.

          Comment


          • #20
            Originally posted by legion
            bensinslukare om inte annat, har ingen kännedom annars om wankel, rx-8:an är fin den med, skulle passa som året runt bil dessutom.

            jo den ligger på en hel del i förbrukning speciellt för att vara en såpass "ny" bil.
            hade inte subaru varit så förbannat vanlig bil idag så hade det också varit ett bra alternativ till bil :P

            Comment


            • #21
              Originally posted by legion
              hehe jo, någon vidare investering tror jag dock inte det skulle ha varit=( hur går din bil annars? nöjd med den?
              En original 20VT Plus kommer alltid stå högst av alla Coupeer, den skillnaden kommer nog öka med tiden. Snart finns det liksom inga sådana kvar!
              Sen är såklart Sverige det sämsta landet i världen att sälja i tyvärr.

              Min Coupe, jo tack den går bra.. hehe. Den är (nästan) helt perfekt nu.
              Last edited by per; 17 November 2009, 19:05.
              Argenta 120ie -85
              Alfa 75 3.0V6 -90
              BMW Z4M Coupe -06
              BMW 118dM -10
              Coupe 20VT -98 RIP
              125 Special -72 RIP

              Comment


              • #22
                Originally posted by legion
                Ingen bil på ett tag, iaf ingen sportbil, men på sikt så går tankarna kring 300zx/lågmilare, eller rentav 350z, mazda rx-7 eller opel speedster=)
                Ryser vid blotta tanken på en japs som inte stavas Honda eller R35, men du blir säkert nöjd.

                Riktigt fin Coupé dessutom, synd att släppa den men lycka till!

                Comment


                • #23
                  Haha ja har alltid varit anti-japs förutom med 300zx, en drömbil ja haft sen ett tag tillbaka, innan coupén faktikt.
                  tack så mycket, är man ute efter en coupé så är min den enda riktiga att ha, iaf till salu

                  Comment

                  Working...
                  X