Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fin kofångare/Nice bumper Fiat 132 sport?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fin kofångare/Nice bumper Fiat 132 sport?

    Jag råkar ha en fin kofångare i mitt garage som jag inte vet vad jag ska göra med. Trodde det var till en gammal bubbla först men det står Fiat inuti. Har tittat på lite bilder och misstänker att det kan vara till en Fiat 132 Sport Coupe. Rätt el fel vet inte jag men på bilden ligger den troligen upp och ner har jag sett mot bilder på just Fiat 132 Sport.

    Så om någon vill köpa denna så kan vi nog ordna det! Kom med ett skäligt prisförslag. Den är i fint skick!

    In English:
    Accidently I discovered a bumper in my garage and I don´t need it. Thought it belonged to an old Volkswagen but Fiat is written inside it. Have looked at some pictures and guess that this might belong to a Fiat 132 Sport Coupe. Whether it's right or wrong I don't know, but at my picture I guess the bumper is probably upside down according to the pictures I've looked at showing Fiat 132 Sport!

    So if anyone is interested in this cute little bumper, it might be possible to buy it! Please hand me a good suggestion for the price. It is in very good condition!

  • #2
    Om det bara finnits en modell som heter 132 Sport eller Coupe.. Tyvärr icke. Kan det vara en 124 Coupe herrn menar?
    En bild skulle nog göra ev. försäljning lite lättare.

    In english:
    I don't think you know much about Fiats, try a picture!
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      Tack Per för att du tog dig tid att engagera dig. Du har inte varit ensam heller. Kan modellen vara en modell från 50-tal början av 60-tal? Typ Fiat 1100 och 600?

      Ska försöka att få till foto i denna el ny annons. Få se...


      The model of the bumper is quite small from right to left. There are two bumps vertically. I've got some suggestions that this might be Fiat 1100 or 600 from the 50-ies or early 60-ies. I'll try again to get the picture into the ad, otherwise in a new one..
      Attached Files

      Comment


      • #4
        60-talets 600 möjligtvis..?
        Attached Files
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #5
          Ja det ser väldigt likt ut! TACK Per! Finns det några mått el andra kännetecken man kan se/mäta för att få klartecken i detta? På nätet finns det någon modellbank man kan söka i?

          Comment


          • #6
            http://www.conceptcarz.com/view/model/48/Fiat.aspx

            Hitta denna, vet inte om den är komplett eller bra?

            Här en Bild på en skönhet 8V 1954.
            Attached Files
            Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
            S/y Mascot
            S/y Rebell
            20vT
            Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
            Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

            Comment


            • #7
              Denna brukar vi använda:

              www.carsfromitaly.net

              Originally posted by Chicken
              Ja det ser väldigt likt ut! TACK Per! Finns det några mått el andra kännetecken man kan se/mäta för att få klartecken i detta? På nätet finns det någon modellbank man kan söka i?
              Nej, du får helt enkelt mäta den själv och sätta ut måtten i annonsen. Det kommer nog gå bra.
              Argenta 120ie -85
              Alfa 75 3.0V6 -90
              BMW Z4M Coupe -06
              BMW 118dM -10
              Coupe 20VT -98 RIP
              125 Special -72 RIP

              Comment

              Working...
              X