Announcement

Collapse
No announcement yet.

Supersprint downpipe+ersättningsrör katt PuntoGT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Supersprint downpipe+ersättningsrör katt PuntoGT

    Rostfritt knappt använd. Nypris €240 men jag tror inte dessa tillverkas längre.
    Pris: 1500:-

    mail
    FiatLE snablar hotmail punkten com
    Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

  • #2
    Ingen som vill ha lite bättre fart på turbon nästa vår och passa på att skruva lite downpipe under vintern? Har definitivt inte använts mer än 2500mil, och förmodligen inte ens det.
    Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

    Comment


    • #3
      Lyfter lite, gissar att en GT blir bra mycket roligare med det här på istället för original.
      Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

      Comment


      • #4
        Du har inget foto på den? Tydlig bild på flänsen till turbon? Den skulle kunna passa i min UNO. Jag har för mig att turbindelen i min specialbyggda turbo utgått från ett skal från Garret T17 eller T25 och det är väl Garret på PuntoGT om jag inte minns fel.
        Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

        Comment


        • #5
          sitter en IHI RHB5 VL7 på GTn. Kan ta en bild och lägga upp senare om det fortfarande är intressant?
          Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

          Comment


          • #6
            Du har rätt, jag har fel. Det sitter en Warner Ishi på både Punton också. Men det kanske inte så krångligt att kapa av och sätta dit ny fläns på downpipen. Så bild vore toppen.
            Last edited by TurboB; 14 May 2011, 07:46.
            Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

            Comment


            • #7
              Har du någon e-post kan jag skicka ett par bilder.
              Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

              Comment


              • #8
                de-cat och downpipe finns fortfarande kvar om någon känner för att fria upp GTs andningsvägar.
                Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

                Comment


                • #9
                  intressant,men måste kolla om jag måste ha kat på min tysk importerade 98a
                  En uno turbo är fan inte fin,men man vänjer sig,,,,såld borta kommer ej igen

                  Comment


                  • #10
                    frågan är om den måste fungera
                    En uno turbo är fan inte fin,men man vänjer sig,,,,såld borta kommer ej igen

                    Comment


                    • #11
                      kollade med reggen det funka inte,,,,
                      En uno turbo är fan inte fin,men man vänjer sig,,,,såld borta kommer ej igen

                      Comment

                      Working...
                      X