Announcement

Collapse
No announcement yet.

K: Larmdosa/länk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K: Larmdosa/länk

    Den rackarens länken till larmdosan har gått tvärt av. Om någon har antingen hela dosan eller bara länken till salu är detta av intresse.

    Coupé 20VT -99 - Projekttråd

  • #2
    Inte särskilt givande kanske, men...

    Nyckel till Coupé? Måste vara en av ganska få SNYGGA bilnycklar, rena lyxbilar undantaget!
    ---

    Inte mycket Italienskt i garaget - just för stunden

    Comment


    • #3
      Originally posted by AndersForsberg
      Inte särskilt givande kanske, men...

      Nyckel till Coupé? Måste vara en av ganska få SNYGGA bilnycklar, rena lyxbilar undantaget!
      Yepp!

      Jo den e snygg. Dock kanske man kunde önska mer av själva dosan... Kanske ska fräsa ut en snygg i alu eller ngt..
      Coupé 20VT -99 - Projekttråd

      Comment


      • #4
        Originally posted by Axl
        Yepp!

        Jo den e snygg. Dock kanske man kunde önska mer av själva dosan... Kanske ska fräsa ut en snygg i alu eller ngt..
        Superlim fungerade faktiskt på min gamla dosa, till jag bytte ut larmet...

        Prova det först, annars kanske jag har en ny liggande. Den var inte billig när jag köpte den dock.
        à la London designmarknad - www.alalondon.se

        Comment


        • #5
          Varför inte bara trä en liten "nyckelring" genom resterande gummistropp? Alltså gör ett hål, trä igenom metallring = problemet löst...gratis...
          Annars är de resterande original som finns på marknaden asdyra...köpte tex. ny knapp från Dk...100pix, men ett måste, tyvärr.
          http://i940.photobucket.com/albums/ad241/jordbo/The%20X-files/friat8.jpg

          Comment


          • #6
            Var bara nyfiken på om det gick att få tag på en till rimligt pris. Ersätter nog stroppen med en bit kedja.

            Min knapp var slut så jag caddade upp en och körde ut i en polares cnc, gratis e gott. Och snyggt blev det
            Coupé 20VT -99 - Projekttråd

            Comment


            • #7
              Haha, bild..?
              Argenta 120ie -85
              Alfa 75 3.0V6 -90
              BMW Z4M Coupe -06
              BMW 118dM -10
              Coupe 20VT -98 RIP
              125 Special -72 RIP

              Comment


              • #8




                Jag kanske ska ta tag i att bygga klart min egen CNC någon dag o fräsa ut en ny dosa...

                Last edited by Axl; 30 August 2012, 10:50.
                Coupé 20VT -99 - Projekttråd

                Comment

                Working...
                X