Announcement

Collapse
No announcement yet.

K: dimljus vänster!!! Panik!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ......

    Originally posted by per View Post
    Vet inte exakt hur det är med dimljusen och deras ljusbild i hö-styrt utförande? Men de vanliga lysena passar inte din om de är från UK..? Antar inte förstås!

    Annars kanske man kan bygga om dem även om jag inte sett nåt exempel på detta.

    Bytet är snorlätt! 2 skruvar på varje lyse som sagt.
    På vilket sätt skulle de vara annorlunda....? Det är väl bara ratten somm sitter på fel sida i England...?
    /Giallo Ginestra

    Comment


    • #17
      Originally posted by plant View Post
      På vilket sätt skulle de vara annorlunda....? Det är väl bara ratten somm sitter på fel sida i England...?
      Strålkastarna har ljusbilden riktad åt "fel håll" pga vänstertrafik.

      Comment


      • #18
        Får väl använda glasen iaf då...! :/
        /Giallo Ginestra

        Comment


        • #19
          HUH! 700 för frakten?!?
          jag betalade 200 i frakt för 2 strålkastare för 2 veckor sedan (levererat med ups till dörren).

          Har din bil på bild i min telefon. Kom ett mms från sonen som går på Ekebygymnasiet. Misstänker att det inte kör omkring så många gula på vintern i Uppsala?
          De hade stått och dregglat på den på rasten där grabbarna :-)

          Originally posted by plant View Post
          Tack alla vänner för er hjälp och stöd!

          Hittade ett dimljus på ebay för bara 270:- ink frakt från England så det är köpt och på väg.
          Och eftersom att det var så billigt passade jag även på att köpa 2st nya strålkastare också och där kan jag ju säga att frakten blev dyrast..! 800:- för frakten och 700:- för strålkastarna.
          JH

          20vT

          Comment


          • #20
            Originally posted by epostiljon View Post
            HUH! 700 för frakten?!?
            jag betalade 200 i frakt för 2 strålkastare för 2 veckor sedan (levererat med ups till dörren).

            Har din bil på bild i min telefon. Kom ett mms från sonen som går på Ekebygymnasiet. Misstänker att det inte kör omkring så många gula på vintern i Uppsala?
            De hade stått och dregglat på den på rasten där grabbarna :-)
            Ha ha ha �� Ja, vi har personalmöte där en gång i veckan på tisdagar så mig var det nog allt! ��
            /Giallo Ginestra

            Comment

            Working...
            X