Announcement

Collapse
No announcement yet.

K: Styrleder Fiat Ritmo ser 1 -80

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K: Styrleder Fiat Ritmo ser 1 -80

    Tjena !
    Skulle behöva båda styrleder till min Ritmo 75 Cl -80.Det ska vara den leden med invändig gänga.Jag hör här först innan jag beställer av ngn bildelsfirma. / Mvh Mats 070-7470308


    STYRLEDER INFÖRSKAFFADE!!!
    Last edited by alfamats; 27 June 2013, 12:21.
    Mats Nilsson

    Gud hörde min bön!!!! det står en Fiat Ritmo utanför!!!! (Ur Tv-serien Sally)

  • #2
    Hoppsan! hade visst en själv i lager Så nu söker jag en styrled.Gängan ska vara M14*1,5.
    Någon som vet om det är samma som på 128:an???
    Mats Nilsson

    Gud hörde min bön!!!! det står en Fiat Ritmo utanför!!!! (Ur Tv-serien Sally)

    Comment


    • #3
      Hej Mats
      Tack för senast, fast jag inte var hemma, utan på sjukhuset, när du hälsade på.
      Men nu är jag hjärtopererad, så nu kanske jag blir bättre. .....

      Det enda som är gemensamt med 128:an är länkarmen. Men då skall det vara till den senare 128:an (från april -78)
      Fiatnr. 4402361
      //R//

      Comment


      • #4
        Tjena Roland!
        Förstod nästan att du inte skulle vara hemma.Men när jag bokstavligen hade vägen förbi kunde jag inte låta bli att stanna till.Gick och tittade på 128:an och Alfa 90:an,bara det var jättetrevligt och ngt man inte gör varje dag Busen vad fräcka Alfa 90 är!!'
        Hoppas du blir bra nu så vi kan ha en liten Fiatträff ngn gång framöver.Krya på dig!! / Mats

        - - - Updated - - -

        STYRLEDER INFÖRSKAFFADE!!!!
        Last edited by alfamats; 27 June 2013, 14:09.
        Mats Nilsson

        Gud hörde min bön!!!! det står en Fiat Ritmo utanför!!!! (Ur Tv-serien Sally)

        Comment


        • #5
          Då såg du mina två Tipo´s + 1100:an i carporten
          Du gick inte runt på baksidan, och såg att det fanns 4 st Alfa 90 till ..... tre under tak + en ute också
          //R//

          Comment

          Working...
          X