Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har en TomTom 2 som jag vill byta mot en TomTom (1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har en TomTom 2 som jag vill byta mot en TomTom (1)

    eftersom den jag köpt begagnad inte passar till min Fiat 500 -08, för den är för gammal.... och är inte kompatibel med annat än TomTom (1). Monteras i uttaget ovanpå instrumentpanelen.

    Om någon är intresserad hör av er på 072-706 31 13.

    /Micke
    /Micke

    500 Abarth -08; Tuning chip motoroptimering 170 hk, 265 Nm; Milltek sportavgassystem, TWM Shortshifter samt "dekaltrimning"

  • #2
    Ingen som har en gammal modell och vill byta till sig en nyare, eller vet någon annan som kan vara intresserad.
    Jag byter rakt av, inga pengar emellan eller så.
    /Micke

    500 Abarth -08; Tuning chip motoroptimering 170 hk, 265 Nm; Milltek sportavgassystem, TWM Shortshifter samt "dekaltrimning"

    Comment


    • #3
      Pris?

      Hej,
      Jag kan vara intresserad av att köpa den ev. Du har också köpt den begagnad förstår jag, vad vill du ha för den?
      Kostar strax över 3000 ny enligt min servicekille.

      Hälsningar
      Johan

      Originally posted by offroader View Post
      Ingen som har en gammal modell och vill byta till sig en nyare, eller vet någon annan som kan vara intresserad.
      Jag byter rakt av, inga pengar emellan eller så.

      Comment


      • #4
        Tänkte jag skulle göra ett försök på Blocket först, sen måste jag ta ett beslut om jag ska behålla den eller ej.
        Funkar ju i alla fall som GPS, men det gör i och för sig min gamla Sony och Garmin också (och mobilen...).
        Jag får återkomma om det.
        /Micke

        500 Abarth -08; Tuning chip motoroptimering 170 hk, 265 Nm; Milltek sportavgassystem, TWM Shortshifter samt "dekaltrimning"

        Comment


        • #5
          Har detta löst sig? Är din Tomtom2 för Abarth?
          Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
          Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

          Comment


          • #6
            Ja, den är till Abarth. Efter att ha kontaktat TomToms support flera ggr säger de att den är beställd, och hopkopplad, till en viss bil och då kommer den aldrig kunna fungera i någon annan, annat än som GPS. Jag tycker det verkar konstigt men jag har inte undersökt det något mer.
            /Micke

            500 Abarth -08; Tuning chip motoroptimering 170 hk, 265 Nm; Milltek sportavgassystem, TWM Shortshifter samt "dekaltrimning"

            Comment

            Working...
            X