Announcement

Collapse
No announcement yet.

K: bla plåt till 3dr Ritmo -80

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K: bla plåt till 3dr Ritmo -80

    Söker yttre plåten under vindrutan. Skulle vara passa fint med en rostfri baklucka också. Luckan ska vara den som har en liggande torkare. Har en senare lucka med den stående torkaren som inte är allt för tokig, så orginalutförande är det som önskas först och främst.
    Ev trösklar, har en halv eftermarknads liggandes, så jag får kolla hur långt den räcker.

    Högtalargaller fram i blå nyans, jag har dörrsidorna som är i pressad papp, klädd med vinyl (inte de senare som jag tror är klädd board)
    Hatthylla och instegslister, samma där i blå nyans.
    Saknar även en bakruta i orginalutförande. Är inte riktigt säker på detaljerna, men jag kan ta reda på detta om ngn har ngt liggandes.
    Ratten jag har är inte så fin den heller. Den ska ju också vara i den underbara blåa nyansen / Mats 073 8231744
    Last edited by alfamats; 20 June 2016, 17:51.
    Mats Nilsson

    Gud hörde min bön!!!! det står en Fiat Ritmo utanför!!!! (Ur Tv-serien Sally)

  • #2
    Nu har jag repat lite bromsar och varit ut och kört lite med bilen och blev sugen att fixa. Söker desperat efter plåten under framrutan. Kollade en gammal micro-fische och plåten har följande artnr:
    437 6438 / 438 8939 / 443 1854 / 443 1855.
    Mats Nilsson

    Gud hörde min bön!!!! det står en Fiat Ritmo utanför!!!! (Ur Tv-serien Sally)

    Comment


    • #3
      Prova att maila ricambistorici@gmail.com han har massor med grejer.eller kan fixa fram om det finns, pålitlig o trevlig kille!
      Affe
      4 X 131 supermirafiori 2000TC -82,-83
      2 X 131 2:dörr CL 1600 -81
      Alla ovan Blå metallic 400 o Brun met

      Punto 80 ELX 16v -01
      Ducato 2,8jtd -01 skåp,blivande husbil
      Ducato 2,5TD -92 flak
      Tel 070-5512431

      Comment

      Working...
      X