Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fiat Ritmo 75 -79 delar sökes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiat Ritmo 75 -79 delar sökes

    Letar efter innertak med belysningen mitt i taket. Tändlås, Spakställ(blinkersspak,hel/halvljusspak,vindrutetorkarspak ) helst i brunt !
    captainmorgan

  • #2
    Jag har gått igenom och sorterat upp mina delar och har flera startlås och kan gärna avvara ett. Om nu 105ans tändlås passar på 75an?
    Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

    Comment


    • #3
      Hej! Tyvärr så är det inte samma. Tändlås går att få tag på men spakstället verkar vara omöjligt! Finns flera olika varianter och jag hittar inte det rätta!
      Spakstället ska ha en 9 stifts koppling, en 6 stifts koppling en 4 och två 1 stiftskopplingar..
      captainmorgan

      Comment


      • #4
        Gick igenom gamla länkar och hittade denna:

        http://www.fiatalfadealerparts.co.uk/strada.html?page=2

        Där finns 3 olika spakställ till Ritmo.
        Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

        Comment

        Working...
        X