Announcement

Collapse
No announcement yet.

S: Fiat Coupé 20vt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: Fiat Coupé 20vt

    -98, 7200mil. privatimport maj -02. full dok.
    Mörkblåmetallic, svart tygklädsel.
    orginal 16" med Toyo Proxes T1-s 215/40.
    kamrem bytt 23/6-03 (vid ca 6250mil)
    en lite sen 6000 mila service gjord i våras (30/4),
    då byttes även skivor och belägg runt om.
    avställd vintertid

    har parkeringsbucklor på förardörr (ogillar starkt folk som parkerar tätt intill och sen sparkar upp dörrarna) och grenröret har spruckit men det tystnar efter nån minut...

    100000:- bvsa

    Joel 0739-814833
    Juannilson@hotmail.com

    (har nya bilder, men de är lite större )

    edit: Nytt pris och ny info
    Attached Files
    Last edited by Joel; 3 October 2004, 12:42.
    Det som inte dödar härdar.
    Fiat Coupé 20v T -98

  • #2
    nu är den till salu igen... eller fortfarande ?
    har inte varit så aktiv i mitt säljförsök tidigare, men "studentlönen" är ju inte så bra precis, så jag behöver bli av med min pärla på riktigt nu.
    Det som inte dödar härdar.
    Fiat Coupé 20v T -98

    Comment


    • #3
      Är det någon mer än jag som får en massa svar på sina annonser av "bilförmedlare"?
      Alltså sådana som säger att de har en köpare och vill skriva kontrakt nu, men ge dig pengarna om en vecka eller tre..
      Det som inte dödar härdar.
      Fiat Coupé 20v T -98

      Comment


      • #4
        Nä, men jag tror inte att de är att lita på ;-) Personligen har jag bara fått svar från de som "behöver sälja sin andra bil först".... *blink blink* (har ännu inte satt ut annons i tidning, men det är på väg snart hoppas jag)
        Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

        Comment


        • #5
          jag hörde för ett tag sedan på nyheterna om flera fall där personer blivit lurade... Samma argument användes och en STOR VARNING utfärdades mot dessa förmedlare.

          Så lyd rådet ! INGA CASH INGEN BIL !!!!!!!!! mvh togge !
          ¤TOGGEX¤

          Comment


          • #6
            Originally posted by novisen
            Nä, men jag tror inte att de är att lita på ;-) Personligen har jag bara fått svar från de som "behöver sälja sin andra bil först".... *blink blink* (har ännu inte satt ut annons i tidning, men det är på väg snart hoppas jag)
            OT: Jag är en av dem som behöver sälja sin andra bil (VW Corrado VR6) innan jag kan köpa en coupé. Tycker inte att det är något konstigt med det. Har dock inte kontaktat dig. Men jag tycker att din bil verkar vara ett bra köp, och skulle helt klart varit intresserad om jag fått sålt Corradon. Men det verkar rätt trögt på beg. marknaden nu.
            Last edited by nemo; 2 October 2004, 07:14.

            Comment


            • #7
              skulle nästan vilja påstå att det är extremt segt om man har en Coupé..
              som sagt, en del oärliga försök, och så ett par bytesförslag, har jag fått. Nu lutar det nästan åt att man tar ett byte och hoppas på att sälja den bilen istället..
              Lite trist när bågemarknaden är så grymt billig nu också (jag är sugen på en i 30'-40' klassen, och där finns en hel del nu).

              en corrado VR6, i vilken prisklass då?

              edit:
              såg nu att mina ändringar i annonsen ovan inte sparades ordentligt när jag ändrade den för nån månad sen.
              dessa är nu gjorda.
              priset har sjunkit drastiskt på grund av att det inte verkar finnas intresse på marknaden.
              nu 100000:-
              Last edited by Joel; 3 October 2004, 12:47.
              Det som inte dödar härdar.
              Fiat Coupé 20v T -98

              Comment


              • #8
                Originally posted by Joel

                en corrado VR6, i vilken prisklass då?

                I 60k klassen.

                Comment

                Working...
                X