Announcement

Collapse
No announcement yet.

Punto Gt grejer till salu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Punto Gt grejer till salu

    Jag har orginal fjädrar , luftfilter och orginal avgassystem till salu om någon är interesserad
    Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

  • #2
    fjädrar

    Tjena!
    Fjädrarna till Punto GT, är de nya? Funkar de bra?
    Vad vill du ha för dem?
    Fiat Punto GT - Turbo for fun

    Comment


    • #3
      Nej fälgarna är inte nya...dom kommer från min bil då jag bytte till säkningssats. Dom är 8 år gamla men fungerar mycket bra. Efter som dom är 8 år gammla så är dom lite mer ihop tryckta och därför blir sänkningen lite mera än vad det hade varit om de var helt nya.
      Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

      Comment


      • #4
        fjädrar

        Ok, det låter intressant.
        Vilken höjd får bilen med fjädrarna, min är sådär extremt låg, 8 cm markfrigång eller ngt... Så därför är det kul att se om du vet skillnaden..!
        // Fredde
        Fiat Punto GT - Turbo for fun

        Comment


        • #5
          Har du 8 cm frigång med orginalfjädrar??

          Alltså dessa fjädrar sitter på Punto GT modeller. Dom är 20mm lägre än vanliga puntos. Om du har bara 8 cm frigång nu så lär du ha mera med dessa.
          Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

          Comment


          • #6
            fjädrar...

            Tjena
            Jo, det är såhär at jag inte fick med några andra fjädrar när jag köpte bilen, och då är det lite jobbigt...
            Just nu är den ca 8-9 cm, men det är någon extrem sänkningssats eller ngt liknande, vad vet man...
            Var bor du ngnstans?
            Jag bor i Stockholmstrakten
            /// Freddde
            Fiat Punto GT - Turbo for fun

            Comment


            • #7
              turbo..

              förresten, vet du om din turbo är vattenkyld på Punton? Min är det inte, men tänkte höra om din är det, min axel kan man nämligen röra axialt, kanske 1-1.5 mm. Så jag tror inte att den är hel... Men de håller bättre med vattenkylning kanske...
              Fiat Punto GT - Turbo for fun

              Comment

              Working...
              X