Announcement

Collapse
No announcement yet.

nu har jag tröttnat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu har jag tröttnat

    jag söker kabelstammen från styrboxen i bilen o ut till spridare bränsle relä mm komplätt o inte klippt nån stans,till uno turbo 88, 89 års modell eller nån annan årsmodell som passar,fan att det ska vara så svårt o få tag i nått sånt
    En uno turbo är fan inte fin,men man vänjer sig,,,,såld borta kommer ej igen

  • #2
    Fabrikanternas kabelhärvor är en mardröm när man ska börja rota i dom. Om sen en billarmsfirma har varit där och patchat är det helt hopplöst.

    Till min projekt Uno Turbo kommer jag troligen skicka hela rasket och köra ett eftermarknadssprut. Hade först tänkt att ta det i två steg men kommer troligen göra allt på en gång. Det är rätt osäker tidsplan på det hela men om du kan vänta så kan du ärva min som är orörd.

    Just insprutningsstammen har jag full koll på om du undrar över hur något ska kopplas.

    //Magnus

    Comment


    • #3
      har du en mail??????
      mvh magnus
      En uno turbo är fan inte fin,men man vänjer sig,,,,såld borta kommer ej igen

      Comment


      • #4
        Värsta jag har sett var i min tysk importerade 86:a. Hälften av kablarna som tillhörde tändning, box och sprut var vita. "Mardrömen",jag lovar och Verkstadshandboken stämmer heller inte med min 90:a heller. Tyvärr även så med X1/9.an åxo men då är det karosskablarna som inte stämmer.tT

        Comment


        • #5
          till pellesson

          oki när vill du bli av med kabelstammen???är lite panik här så att säga*L*

          mvh magnus
          En uno turbo är fan inte fin,men man vänjer sig,,,,såld borta kommer ej igen

          Comment


          • #6
            tyvärr kan jag nog inte hjälpa dig med kabelstammen. just nu har jag en Ritmo cab på gång som jag tänkte uno t motor konvertera och då behövs kabelstammen fr 90:an.
            I 86:an var nästan alla kablar vita och det hjälper väl knappast dig? Jag tror någon på vägen bytte ut orginalet?tT

            Comment


            • #7
              obs medelandet var till pellesson om kabelstammen
              En uno turbo är fan inte fin,men man vänjer sig,,,,såld borta kommer ej igen

              Comment

              Working...
              X