Announcement

Collapse
No announcement yet.

S:Tipo i delar..(karossen är i fint skick)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S:Tipo i delar..(karossen är i fint skick)

    bärarmen till länkarmen totalt uppröten...och startmotorn la av nu....har bytt mycket på bilen samt svetsat upp ena skärmen och underredet.....renoverat bakbromsarna....bytt bromsrör...ny generator kostade 1600:- bara den...

    så den som vill laga bilen säg till snabbt annars slaktar jag den....de växer ju inte på träd på bildemonteringar har jag märkt....


    bud på allt....motorn går fint och växellådan...rostfritt avgassystem på bilen samt hyffsad ny dragkrok....dörrarna är väldigt fina samt huv och baguch...och ny generator....nyrenoverad topp....nya tätningar...packboxar....lite portad av svärfar som kan det dära...har gått 1000mil efter renovering...


    bud tas här maila ej

  • #2
    ..

    glömde nämna att bilen är en 89:a samt att det sitter en 1400 motor i den

    Comment


    • #3
      hej!

      Vad e det för förgasare du har på den?E d en bosch?
      I så fall är jag intresserad av den och insuget, som den sitter på..
      Har du en bild hur den ser ut, vore det bra.Den har väl inte vanlig choke utan automat..I haynes servicebok finns bara med webers variant vad jag kan se...vad kan du tänka dig för hela toppen med förgasare o allt, annars?

      Skicka info till:

      alex-dejan.ognjanovic@bolina.hsb.se

      Tack på förhand.
      Mvh Alex

      Comment


      • #4
        hur gick det...

        med att lappa ihop bilen?
        Eller säljer du delarna?
        Hör gärna av dig, Eddie.

        Mvh Alex.

        Comment


        • #5
          Jag skickade pm, men kan ta det här oxå.
          1500:- för generator samt lite andra delar, typ strålkastarinsatserna.
          //Rickard
          http://tipo.sketfull.com

          Comment


          • #6
            Är det Samma vindrute torkar motor på den som på 93:an? och samma relä? isf vad vill du ha för båda två
            Fiat tipo 1,6i Såld

            Mégane Sport Coupé -96

            Comment


            • #7
              ..

              kommer tillbax med svar väldigt snart..........undertiden så måste jag veta hur många av er som skulle tänka sig åka ända till Gislaved för att hämta delarna ?.........ligger till så hära.....bilen kasnke fixas men jag har en reservdels bil på g en exakt likadan med rasad växellåda så jag plockar nog på den.....men han hör inte av sig nåt mera....detta kan ta ca 1 månad till innan jag får tag på snubben....men då måste jag veta om ni är intresserade att hämta delarna...eller om vi möts halvvägs....för jag köper nya grejor till min tipo så jag behöver inga reservdelar längre....men är ni intresserade så köper jag bilen och säljer delar till er

              Comment


              • #8
                ..

                Har fått tag på gubben nu.....det enda felet med denna reservdels bil som jag vet om är att växellådan har gått.....ni som behöver delar hör av er så jag vet om jag skall köpa bilen eller inte....

                Comment

                Working...
                X