Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fälgnav köpes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fälgnav köpes

    Letar efter de plastpluggar som sitter i navet på Fiats lättmetallfärlgar. Om det är svarta behöver jag 2, silver (som på Coupen) så behöver jag 4.

    Någon som har några liggandes?

  • #2
    Re: Fälgnav köpes

    Originally posted by Lars
    Letar efter de plastpluggar som sitter i navet på Fiats lättmetallfärlgar. Om det är svarta behöver jag 2, silver (som på Coupen) så behöver jag 4.

    Någon som har några liggandes?
    Jag (tror) inte Fiats originalfälgar har denna typen av ringar. Jag har i alla fall aldrig sett det på några av mina bilar. Du har förmodligen eftermarksnadsfälgar, i så fall finns ringarna hos däckshandlarna. Eller så har jag missförsått din fråga and plastpluggar.....
    Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
    Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

    Comment


    • #3
      Jo, det är Fiat original. Jag menar alltså plastpluggarna som sitter i mitten av fälgen. Utan dom är det ett öppet hål... vilket det just nu är på mina 4-ekrade Tempra originalfälgar...

      Även Coupéen har sådana pluggar (20VT), fast dom är silvriga. Så står det förstås Fiat på också.

      Jag tror det är samma dimension på pluggar till alla Fiat.

      Comment


      • #4
        Jag tror det är samma dimension på pluggar till alla Fiat. [/B][/QUOTE]
        Ja är det nav kapselndu menar?
        Mät hålet i fälgen så kanske det går att hitta nav kapsel

        Comment


        • #5
          Originally posted by Lars
          Jo, det är Fiat original. Jag menar alltså plastpluggarna som sitter i mitten av fälgen. Utan dom är det ett öppet hål... vilket det just nu är på mina 4-ekrade Tempra originalfälgar...

          Även Coupéen har sådana pluggar (20VT), fast dom är silvriga. Så står det förstås Fiat på också.

          Jag tror det är samma dimension på pluggar till alla Fiat.
          Beställ hos Fiat.
          Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
          Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

          Comment

          Working...
          X