Announcement

Collapse
No announcement yet.

Regatta 100 säljes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Regatta 100 säljes

    Jag har en regatta 100 super som jag inte har tid att fixa så jag ska sälja den i stället. Bilen har gått ca 11000mil få ägare. Inte mycket rost jag har tagit bort alla plast paneler på sidorna där fanns lite rost. Så är det fel på tanken annars så funkar den bra.
    Pris 3000:- pruta om du vill men förolämpa mig inte.
    Byte ja om du har något kul mao kom med förslag.
    Närmaste veckorna så kan jag ordna transport i GBG området.
    maila på emil.ercegovic@telia.com eller ring mig på 0706/077573

  • #2
    Tjenare emil!
    Jag är inte direkt intresserad av bilen, men hur är läget annars?Det var väl du som fick Sudbaksätet av mig? Hur går det med 33 fyndet som du gjorde.Har inte sett ngt på varken alfapower eller Alfa Org om den.Skulle vara roligt att veta.Själv ligger min QV 87 i malpåse och väntar på trösklar och ny lack,men det är ingen brådska då huset pockar på uppmärksamhet och Alfasud Ti:n så klart. / Mvh Mats
    Mats Nilsson

    Gud hörde min bön!!!! det står en Fiat Ritmo utanför!!!! (Ur Tv-serien Sally)

    Comment


    • #3
      Ja det var jag som fick baksätet. Min 33a ska in på 4000mil service men annars så går den aldeles utmärkt. Jag byte remmarn och ett par bensin slangar på henne och lite ny bensin så gick hon igång och har gått problem fritt sedan dess. Slå en signal om du är i krokarna.
      Attached Files

      Comment

      Working...
      X