Announcement

Collapse
No announcement yet.

S: Fiat coupe 16v TURBO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jodå, lagd åt skruvar hållet är jag =)

    Verkar rätt hett asså... synd bara att det är en bit mellan kalmar och stockholm..

    Men det går att köra den utan problem? så säg att jag skulle kunna köra den från dig hem till mig?

    Enda jag är orolig över är det där med knackningen i motorn... Känner en fiat-kunnig människa här uppe, ska snacka med han och se vad han säger...

    Ska höra av mig sen

    //Micke

    Comment


    • #17
      Nu har vi sån tur att jag inte bor i Kalmar, utan i den vackra staden Västervik, så det är iaf 14mil närmare "hufvudstaden".

      Att köra den till Sthlm skulle nog inte vara ett problem, bara man är lugn på gasen och att man lyssnar på motorn. Längsta sträckan jag kört med bilen i ett sträck sen knackningarna uppstod är 2,5mil(verkstad). Då var det inget problem att ligga i 100km/h o "fesköra" på 5:an. Inga knackningar o så, knackningarna uppstår nog mer när man utnyttjar turbotrycket.

      Förstår att du är orolig för knackningarna(e jag mé), men tycker att jag dragit av en fullt skälig summa på priset för att fixa detta.

      Bra att du känner en Fiat-kunnig kille/tjej. Skulle jag behövt i vissa lägen!
      Fiat-kunnigt folk kan man aldrig få nog av... More Fiat to the people!!!
      Gul 16v Turbo Coupe

      Comment


      • #18
        Fortsätter terrorisera med bilder, dumma tumavtryck på karmen bara....
        Attached Files
        Gul 16v Turbo Coupe

        Comment


        • #19
          Näe tyvärr...

          Rädslan för de där med motorn gör nog att jag inte köper..

          Lycka till med försäljnignen! =)
          Själv ska jag leta vidare =(

          Comment


          • #20
            Tanklock.. utan de ofta så vanliga sprickorna!
            Attached Files
            Gul 16v Turbo Coupe

            Comment


            • #21
              Motorutrymme som behöver lite puts på sina ställen... Det nya batteri syns monterat här.
              Attached Files
              Gul 16v Turbo Coupe

              Comment

              Working...
              X