Announcement

Collapse
No announcement yet.

K: Frontspoiler Coupe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K: Frontspoiler Coupe

    Många har ju bytt plastfronten på sina Coupeer och kanske nån har kvar sin original och kan sälja den till ett humant pris? Gul är mitt första val men absolut inget krav.
    Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

  • #2
    Hallå....
    Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

    Comment


    • #3
      du kunde ha fått min gratis om jag inte hade sågat sönder den för att få ner den i sopnedkastet..........
      Giallo Ginestra

      Comment


      • #4
        Varför gör man en sån grej..? Eller du skojar?
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #5
          allvar. Jag köpte en ny stylingfront och kasserade den gamla. Den var lite sprucken, men hyfsat ok ändå. Jag trodde inte att det fanns något intresse för den!

          Det hade ju varit kul att kunna förgylla någons tillvaro med den, men, men. Jag får tänka mig för nästa gång kanske. Men man måste ju ha plats att spara allt på också!
          Giallo Ginestra

          Comment

          Working...
          X