Announcement

Collapse
No announcement yet.

K: Coupe-front

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    alla "ribbor" längst ned är av (från mitten o utåt vänster), syns dock inte här:
    Attached Files
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #17
      tråkigt, tråkigt...bara komma å hämta när du har vägarna förbi...hör av dig innna...hde gott

      Comment


      • #18
        Originally posted by per
        Här är min "nya" front:
        Den ser lite sliten ut...
        Kommer funka perfekt på min, jag som satsar stenhårt på styling - grunge-style !
        Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

        Comment


        • #19
          Om någon annan letar en front har jag en till en 16vt som jag skänker bort. behöver den ju inte själv. behöver en ny lack dock. gul just nu
          /Micke /Kalmar

          Comment


          • #20
            Originally posted by Mickep
            Om någon annan letar en front har jag en till en 16vt som jag skänker bort. behöver den ju inte själv. behöver en ny lack dock. gul just nu
            Du har PM
            Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

            Comment

            Working...
            X