Announcement

Collapse
No announcement yet.

K: Coupe-front

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by per
    Fronten, stötfångaren i plast.
    Men det är lugnt nu, har hittat en!
    Grattis! Varthän denna tur?

    Har du kanske hittat någon trevlig bil att plocka ifrån? Själv är jag ute efter ett solskydd på förarsidan till min LE...
    à la London designmarknad - www.alalondon.se

    Comment


    • #17
      Icke, däremot finns minst 3st demonteringsobjekt på olika skrotar, enl. bildelsbasen.se.
      Argenta 120ie -85
      Alfa 75 3.0V6 -90
      BMW Z4M Coupe -06
      BMW 118dM -10
      Coupe 20VT -98 RIP
      125 Special -72 RIP

      Comment


      • #18
        Har sett dess... Men närmaste är i Alingsås och där hänger jag sällan...

        Mitt solskydd funkar men är sprucket är limmat... Med tanke på att interiören är i nyskick i övrigt så hade det varit fint att byta till ett helt, men det är inget måste.

        Fanns en som hade en relativt ny coupe (-98? som gått 5800 mil) i Skövdetrakten eller nått och priset kändes överkomligt, typ 200 kr.

        Dumt bara att de hade enhetsfrakt, 150 kr up till typ 25 kg... Ett solskydd skulle ju nästan gå ner i ett kuvert och känns löjligt att nästan dubbla priset pga fraktkostnaden... Kanske ringer dem för att se om de har en billigare fraktlösning?

        Ingen i GBG som är sugen på nått från nedan bil?
        http://www.eklunds.nu/default.asp?id...ldto=&Group=58
        Last edited by rask; 7 January 2008, 17:32.
        à la London designmarknad - www.alalondon.se

        Comment


        • #19
          Originally posted by rask
          Har sett dess... Men närmaste är i Alingsås och där hänger jag sällan...

          Mitt solskydd funkar men är sprucket är limmat... Med tanke på att interiören är i nyskick i övrigt så hade det varit fint att byta till ett helt, men det är inget måste.

          Fanns en som hade en relativt ny coupe (-98? som gått 5800 mil) i Skövdetrakten eller nått och priset kändes överkomligt, typ 200 kr.

          Dumt bara att de hade enhetsfrakt, 150 kr up till typ 25 kg... Ett solskydd skulle ju nästan gå ner i ett kuvert och känns löjligt att nästan dubbla priset pga fraktkostnaden... Kanske ringer dem för att se om de har en billigare fraktlösning?

          Ingen i GBG som är sugen på nått från nedan bil?
          http://www.eklunds.nu/default.asp?id...ldto=&Group=58
          http://cgi.ebay.de/FIAT-COUPE-20V-TU...QQcmdZViewItem
          Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
          Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

          Comment


          • #20
            Tack! Jag har lagt ett bud på dem nu!
            à la London designmarknad - www.alalondon.se

            Comment

            Working...
            X