Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blocket-tips

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ojdå!

    Här är en som försöker motverka sjunkande prisläget på våra Coupeer!

    http://www.blocket.se/vi/18407379.htm?ca=12_s

    Anmärkningsvärt får jag säga.
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • Re: Ojdå!

      Originally posted by per
      Här är en som försöker motverka sjunkande prisläget på våra Coupeer! Anmärkningsvärt får jag säga.
      Får säga, lycka till! Väldigt röda säten!!
      Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
      Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
      Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
      Folka Vento VR6 -93 såld!
      Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!

      Comment


      • Re: Ojdå!

        Originally posted by per
        Här är en som försöker motverka sjunkande prisläget på våra Coupeer!

        http://www.blocket.se/vi/18407379.htm?ca=12_s

        Anmärkningsvärt får jag säga.
        Inte vinterkörd men det ingår vinterdäck, hmm. Tidigare fanns det en bild med på blocketannonsen där bilen kördes när det var snö ute... liiiite magstarkt att påstå ej vinterkörd då

        Edit: http://www.garaget.org/?car=6033&image=53401
        Last edited by Ante; 3 October 2008, 18:06.
        Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
        Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

        Comment


        • Re: Re: Ojdå!

          Originally posted by Ante
          Inte vinterkörd men det ingår vinterdäck, hmm. Tidigare fanns det en bild med på blocketannonsen där bilen kördes när det var snö ute... liiiite magstarkt att påstå ej vinterkörd då

          Edit: http://www.garaget.org/?car=6033&image=53401
          Busted!
          Fiatlös

          ___________________

          Uno Turbo, Marea Weekend, Punto GT x 2

          Comment


          • Jag körde hem min i vinterslasket när den köptes dessutom på vinterdäck som såldes efter att bilen kommit till garaget... är min också vinterkörd? :P
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • Originally posted by 84jr0
              Jag körde hem min i vinterslasket när den köptes dessutom på vinterdäck som såldes efter att bilen kommit till garaget... är min också vinterkörd? :P
              Praktiskt sett Ja :P

              Comment


              • Originally posted by Ary
                Praktiskt sett Ja :P
                Fan oxå! Tappar värdet nu
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • Originally posted by 84jr0
                  Jag körde hem min i vinterslasket när den köptes dessutom på vinterdäck som såldes efter att bilen kommit till garaget... är min också vinterkörd? :P
                  Ja, per definition. Har du hetvattentvättat underedet kan du minska symtomen, men den är kontaminerad för alltid

                  Tyckte det var lite kul när det finns (fanns) bevis på motsatsen i annonsen. Busted, som Putt skrev.
                  Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
                  Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

                  Comment


                  • Originally posted by 84jr0
                    Fan oxå! Tappar värdet nu
                    He he, skjutsa några hundar i bilen, rök ett paket cigaretter, låt några ungar gå omkring med skitiga stövlar i bilen, spill uit en Cola på innertaket, släpa skorna på insteget och avsluta behandlingen med att hänga in en Wunderbaum så är saken biff.
                    Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
                    Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

                    Comment


                    • Originally posted by Ante
                      He he, skjutsa några hundar i bilen, rök ett paket cigaretter, låt några ungar gå omkring med skitiga stövlar i bilen, spill uit en Cola på innertaket, släpa skorna på insteget och avsluta behandlingen med att hänga in en Wunderbaum så är saken biff.
                      Då kan jag ge bort den gratis för jag vill inte åka i en sådan bil
                      Kör tyskt, drömmer om italienskt

                      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                      Comment


                      • Re: Re: Ojdå!

                        Originally posted by Ante
                        Inte vinterkörd men det ingår vinterdäck, hmm. Tidigare fanns det en bild med på blocketannonsen där bilen kördes när det var snö ute... liiiite magstarkt att påstå ej vinterkörd då

                        Edit: http://www.garaget.org/?car=6033&image=53401
                        Och varför byta ut den snygga orginalgrillen för?
                        à la London designmarknad - www.alalondon.se

                        Comment


                        • Lagomt "hottad" Coupe för liten peng:
                          http://www.blocket.se/vi/18413948.htm?ca=6_s

                          Fö hos en Fiat-Alfa handlare som är riktigt trevlig iaf i våras då jag tittade in där när jag hade vägarna förbi Linköping

                          /H

                          Comment


                          • Originally posted by Henrik
                            Lagomt "hottad" Coupe för liten peng:
                            http://www.blocket.se/vi/18413948.htm?ca=6_s

                            Fö hos en Fiat-Alfa handlare som är riktigt trevlig iaf i våras då jag tittade in där när jag hade vägarna förbi Linköping

                            /H
                            SER värkligen vårdad ut. För någon som vill ha en med 'gött' ljud så!
                            Edit:Var är baksätet?
                            Last edited by Erajack; 4 October 2008, 18:00.
                            Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
                            Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
                            Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
                            Folka Vento VR6 -93 såld!
                            Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!

                            Comment


                            • Tror det är Geos gamla 16VT.
                              Ser inget konstigt med baksätet, vad tänkte du på EraJack?

                              Comment


                              • Originally posted by Ary
                                Tror det är Geos gamla 16VT.
                                Ser inget konstigt med baksätet, vad tänkte du på EraJack?
                                Är det bara jag som inte ser det?
                                Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
                                Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
                                Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
                                Folka Vento VR6 -93 såld!
                                Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!

                                Comment

                                Working...
                                X