If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Originally posted by per Potentiellt vrak.
Och 20vt? -96..?!
Det är en 20vt, kollade precis upp den i trafikregistret. Den verkar vara omlackad för färgen är inte orginal av bilen att dömma dock tycker jag att det är en ball färg.
Tycker det är dåligt med garage till dom! Kanske det som är bakom.
Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
Folka Vento VR6 -93 såld!
Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!
Originally posted by per Potentiellt vrak.
Och 20vt? -96..?!
Nja, Joshua har varit med på fiatträff och till och med pratat med dig en del med dig om den om jag minns rätt. Dock orginal då men han har gjort en massa på den, även om det kanske inte är riktigt i min smak. Bilen har varit nere hos Nabil också, han kan säkert svara på mer om bilen, det är Alx gamla Plus-säten som han köpt därifrån!
Lustigt, har inget minne av honom.. Men det gör ju såklart ingen skillnad, det är fortfarande ingen Coupe jag skulle köpa.
De stolarna var jag oxå o tittade på, är inte avundsjuk på den som köpte dem.. (pga priset) Tror även fästena på förarstolen var paj pga avåkningen.
Man blir jäkligt sugen,fasiken vad mäktig bil.Men var det inte en snikmodell det där?brukade det inte sitta en 6 cyl motor i dessa stora karosser? Vet inte,men namnet scandinavia dyker upp i mitt bakhuvud,kan det stämma att dom kallades så här i sverige?
Den är jäkligt unik iallafall.
Nä,nu måste jag fokusera på min Ritmo
Mats Nilsson
Gud hörde min bön!!!! det står en Fiat Ritmo utanför!!!! (Ur Tv-serien Sally)
Fel av mig, såg inte tidigare inlägg av "mirafiori"
Stämmer att detta är en "snikmodell" av 1800:an
Dessa bilar - 1500L - var vanliga som taxibilar i Italien, med sin rymliga kaross, och 1500-motorn på dryga 80 hästar
Comment