Announcement

Collapse
No announcement yet.

K: Grill

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K: Grill

    Någon som har en grill att sälja, typ 20 VT plus el LE
    Fiat Coupe 16VT Plus -95 Blitz Blue metallic

  • #2
    Okey nu börjar även jag få spunk på alla som vill modda sina bilar, kjolpaket är okey och kanske nån enstaka dekal men att börja fippla med att montera in en grill i coupe e la knappast smart. Hade du tänkt dig en gasolgrill då lr? va ska all varmluft ta vägen? Tänk bara hur äckligt de kommer lukta efter några grillningar....aja säger bara tänk en extra gång innan bara....


    Sorry men de va praktiskt taget öppet mål..
    With great power comes the bitches
    Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
    Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
    Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

    Comment


    • #3
      Jag har en engångsgrill över sen i påskas. Kanske den duger?
      Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
      Min projekttråd - 19T
      Min Youtube kanal
      >>>HK listan - missa inte den!!<<<
      Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

      Comment


      • #4
        Adnarim menar nog en orginalgrill vad jag förstår det som.
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          Originally posted by Freddan72
          Jag har en engångsgrill ö
          Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
          S/y Mascot
          S/y Rebell
          20vT
          Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
          Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

          Comment


          • #6
            Originally posted by TurboNimitz
            Okey nu börjar även jag få spunk på alla som vill modda sina bilar, kjolpaket är okey och kanske nån enstaka dekal men att börja fippla med att montera in en grill i coupe e la knappast smart. Hade du tänkt dig en gasolgrill då lr? va ska all varmluft ta vägen? Tänk bara hur äckligt de kommer lukta efter några grillningar....aja säger bara tänk en extra gång innan bara....


            Sorry men de va praktiskt taget öppet mål..
            Skit också !!

            Nu behöver jag även en ny inredning. Den gamla är rökskadad. Luktar Chorizo i hela bilen
            Fiat Coupe 16VT Plus -95 Blitz Blue metallic

            Comment


            • #7
              Jag tror jag har min grill från en 20vt i garaget.. den snygga med ribbor.. inte hönsnätet

              P.m funkar... mvh Togge!
              ¤TOGGEX¤

              Comment

              Working...
              X