Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gruppköp: Pininfarina instegslister i metall

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Går säkert bra
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

    Comment


    • #47
      Inga problems boys, kan hålla på dina med om det är så Janne (Pazzo)
      Så slipper Dice fara så mycket hit o dit
      JH

      20vT

      Comment


      • #48
        Väntar fortfarande på att Rasken ska skicka uppgifter så jag kan sända över cash till honom..
        Renualt Megane RS Cup [2015] - Renault Captur HH [2015]

        Comment


        • #49
          Konto fins i tråden?
          Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
          S/y Mascot
          S/y Rebell
          20vT
          Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
          Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

          Comment


          • #50
            Vet ju inte hur mycket jag ska casha in i frakt ju..
            Renualt Megane RS Cup [2015] - Renault Captur HH [2015]

            Comment


            • #51
              Hej,

              Jag behöver en adress att skicka till (samt ett telefonnummer för avisering). :-)

              Förslagsvis lägger jag paketet på lådan och mottagaren betalar portot, sen kan varje köpare betala sin del t Dice när de hämtar sina. Återkommer när jag vet vad det kostade att skicka dem så ni inte behövar betala för mycket men tror det landar på mellan 150-250 kr, beroende på om vi hamnar under 5kg eller inte...
              à la London designmarknad - www.alalondon.se

              Comment


              • #52
                Ingen?
                à la London designmarknad - www.alalondon.se

                Comment


                • #53
                  Hmm trodde det var klart att de skulle skickas till Dice?

                  Du får gärna skicka dem till mig annars oxå.
                  Så kan ni andra sätta in kulorna till mig och hämta dem här i Knivsta.
                  Ni avgör själva boys.
                  JH

                  20vT

                  Comment


                  • #54
                    Tror inte att paketet kommer fram om jag skriver "Dice" som adress...
                    à la London designmarknad - www.alalondon.se

                    Comment


                    • #55
                      Jag har ingen aning om/vad ni mailat varandra. Nu har du har min adr hur som helst i ett pm.

                      Originally posted by rask View Post
                      Tror inte att paketet kommer fram om jag skriver "Dice" som adress...
                      JH

                      20vT

                      Comment


                      • #56
                        Jag har inte fått nått PM.
                        Vad går frakten på?

                        Allt kan skickas till mig så kör jag över allt till epostiljon sen

                        Så Rask:

                        Skicka ett pm till mig vilket kontonr jag ska sätta in pengar på för frakten, så skickar jag ett svar med min adress
                        Renualt Megane RS Cup [2015] - Renault Captur HH [2015]

                        Comment


                        • #57
                          Kan det vara så att Rask behöver en adress för att kunna beräkna fraktkostnaden?

                          Comment


                          • #58
                            Har skickat adress =)
                            Renualt Megane RS Cup [2015] - Renault Captur HH [2015]

                            Comment


                            • #59
                              Skulle gå t posten med dem igår men de står innanför dörren där hemma. Gör ett nytt försök imorgon!
                              à la London designmarknad - www.alalondon.se

                              Comment


                              • #60
                                Hahaha, blir glatt påmind om hur det kan vara med saker innanför dörren.
                                Jag höll på o slipade och mixtrade på en gammal spjälsäng en gång i tiden. Tog in den i ett rum innanför bakgården på kvällen ifall det skulle bli regn, Sen ut igen och in.
                                Min dåvarande sambo frågade lite slött en kväll hur länge jag hade tänkt ha den ståendes där då egentligen, blir den aldrig klar?. Tjae inte så länge till svarade jag, jag har ju precis börjat på den. Precis börjat?! frågade hon med en obegriplig blick.. den har ju stått då i 8 månader nu drämde hon till med. (hon hade nämligen börjat föra lite statistik på min små husprojekt)
                                Som sagt, hon var min dåvarande, nu är hon historia och mina projekt får ta precis den tid de behöver :-)
                                Lycka till Rask
                                JH

                                20vT

                                Comment

                                Working...
                                X