Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mattor - formsydda för just din Fiat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re: Humor!

    Originally posted by Aapan
    Faktiskt. Ville inte vara oärlig/smart i den här affären så jag skrev ett litet brev till Habianek och förklarade så tydligt och exakt jag kunde vad som gått snett, dvs. att de skickat 4 mattor för mycket. Jag hade alltså beställt 5 mattor (2 fram, 2 bak, 1 till hatthyllan) , men fått 9... trots att jag bara betalat för 5... and so on. Frågade om de ville att jag skulle skicka tillbaks de 4 extra eller nåt liknande. Nu får ni tycka vad ni vill om att säga till när man fått något gratis men... svaret jag fick idag var bara så underbart att jag inte kunde låta bli att dela med mig. De skrev:

    Hello Mr. Jansson,

    I'm very glad, that your are happy about your carpets. So, the problem is
    not really a problem. The shipmet to germany is surely too expensively. Do
    you need the fifth mat for the tail of the car??

    Kind regards
    T. Habianek

    Ha ha, " Do
    you need the fifth mat for the tail of the car??" !!!
    Näj för... jag har ju redan FÅTT 5 mattor + (plus) 4 mattor till som jag varken betalat för eller beställt. Gav upp iaf. Har en vän som kan tyska - ska se om det kanske går att få dom att förstå till slut.
    haha de fattar inte
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • Re: Re: Humor!

      Originally posted by 84jr0
      ...de fattar inte
      Huvet på spiken 84:an. Tror faktiskt inte att de förstår engelska överhuvudtaget utan går på siffror och rena gissningar. Min teori...

      Alternativt översätter med babelfish...

      Comment


      • Originally posted by 84jr0
        Med bromsljus...
        Om man har ställt undan bilen för vinterförvar alldeles för långt bort och inte kan titta på sin bil - kan man då på något sätt veta om man har bromsjus i fönstret? Typ att det ALLTID fanns på vissa modeller och på andra inte. Har en 20V VIS från -98 ... Någon som vet? :-)
        Kör en Fiat Coupé 20V (VIS 154hk) från -10/98

        Comment


        • om det är till nån hjälp så har iaf jag det :P

          Comment

          Working...
          X