Announcement

Collapse
No announcement yet.

datahjälp!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • datahjälp!

    Tjena!

    behöver lite info från ngn som jobbar med datorer.

    Fråga. Har man olika webbrowsers kan dessa ställa till problem med datorn i sig?

    På min dator har jag laddat ner Opera, Firefox & Safari.
    Har ju sedan tidigare IE tillsammans med operativsystemet.
    Opera & Safari är mkt snabbare än tex IE.
    Men har nu börjat fått problem med vissa sidor på nätet, tex svenska spel eller SEB (min bank)

    Vet att vissa av dessa sidor (SEB) inte stöder tex opera & safari men att det har gjort det svårare att använda vissa andra sidor oxå.

    Kan dessa olika web browsers skapa konflikt emellan varandra?

    har Windows XP med IE 8 som standard.

    några idéer?

    mvh

    Uffe
    Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

    Mina Bilar.. Past & Present!

    Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
    Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

  • #2
    Ska inte va nått problem enl. pc (kompis)

    (Ingen konflikt)
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

    Comment


    • #3
      Ingen konflikt mellan olika webbrowsers i Windows däremot sidor på nätet som inte är kodade för annat än IE t.ex.
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #4
        Uppstår problemen när du har olika browsers öppna samtidigt? Det kan ge konflikter.

        Comment

        Working...
        X