Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nästan ny medlem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nästan ny medlem

    Efter lång frånvaro från både Fiatbilar och Fiatforum har jag äntligen fått tagit mig i kragen och ännu en gång påbörjat mitt Fiat Coupé pussel jag köpte för några år sedan.
    Detta påminde mig också om att det här forumet finns, och att jag kanske borde logga in igen.

    Hoppas starkt på att jag kan ha min Coupe klar till nästa vår/sommar, efter att ha köpt den för något som liknar 3 år sedan. Har aldrig riktigt kört bilen, men än upp på en trailer.
    Planen är att jag ännu en gång ska ha en Fiat som bruksbil så jag slipper ha en för stor bilpark och framför allt en törstig gammal Audi 5:a som A till B transport under årets kalla månader.
    Som studerande är det inte helt lätt att hålla garageplats till två projektbilar och samtidigt en tredje bil som bruksfordon kompletterat med motorcykel över sommarhalvåret.

    Hälsningar,
    Jimmie - "snart" Fiatförare igen

    Panda 169

  • #2
    Jamen kom igen nu! Och lyckas till!
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      Re: Nästan ny medlem

      Originally posted by Jim
      ...det inte helt lätt att hålla garageplats till två projektbilar och samtidigt en tredje bil som bruksfordon kompletterat med motorcykel över sommarhalvåret.
      You can say that again!!! Kul att du kommer igång nu.
      Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

      Comment

      Working...
      X