Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilket djurliv...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilket djurliv...

    ...det är nu på kvällarna. På en sträcka av 9 mil sågs dessa vid olika tillfällen.

    1. Rådjur
    2. Räv
    3. Älg
    4. Räv
    5. Hare
    6. Hare
    7. Hare (den hade tur)
    8. Fasan eller ngt liknande
    9. Rådjur
    10. Rådjur

  • #2
    Du får köpa en större frys!
    Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

    Comment


    • #3
      Originally posted by TurboB
      Du får köpa en större frys!
      Exakt, hade jag haft en kulspruta med mig hade jag haft kött för ett par år framåt

      Comment


      • #4
        Kom åkande på E18 idag mellen skattkärr och väse.Ca 50-60 meter bredvid vägen på åkern är det 3 älgar.Helt oberörda,en låg ner och slappade medan de två andra gick och åt gräs.Alla i en omkrets av 5 meter.Lite rolig syn tyckte jag.
        Räknade till 12 rådjur där förra veckan.En jäkla tur att det är viltstängsel iallafall. / mats
        Mats Nilsson

        Gud hörde min bön!!!! det står en Fiat Ritmo utanför!!!! (Ur Tv-serien Sally)

        Comment


        • #5
          Alltid lika obehagligt med djur efter vägarna. Förhoppningsvis håller dom sig där dock!
          http://www.Graded.se http://www.dipit.se

          Comment


          • #6
            jo inte roligt att köra på dom har klippt ett par ett rådjur i min croma o en hare i en fiat 128 haren smaka dok gott sen
            boj
            fiat strada 2012
            fiat 2300 s coupe 64

            Comment


            • #7
              Originally posted by boj
              ..... har klippt ett par ett rådjur i min croma o en hare i en fiat 128 haren smaka dok gott sen

              Comment

              Working...
              X