Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det blir aldrig som man tänkt sig....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det blir aldrig som man tänkt sig....

    Är så sällan man skriver ngt alls här nuförtiden,men blir väl så när man är Fiat-lös...

    Nåväl,efter att ngn/ngr bovar varit dum mot Alfan,så lackade jag ur och började kika efter en nyare "brukis"bil att åka till Coop 2ggr i veckan,typ.Är ju på den nivån man kör bil nuförtiden.600 mil blev det förra året allt som allt.

    Panda,Grande Punto var på tapeten men tyckte inte att jag hittade ngt lämpligt.Plötsligt en dag så snubblade man över ngt helt annat,en Rumän!Dessutom splitter ny.
    Då den är hemskt basic utan finesser så påminner den väl en aning om en Uno 45,typ..*haha*Men gillar just det så.... Jaja,får väl se sen när man återställer ordningen genom ngt italienskt igen men denna duger att frakta rumpan i.Bara en startvev som saknas.. :-)
    /C
    Attached Files

  • #2
    Daysia Sandeeero som den hette när Top Gear hade det som rullande skämt...

    Om det nu verkligen bara är en tur till Coop då och då... Varför sprillans?
    ---

    Inte mycket Italienskt i garaget - just för stunden

    Comment


    • #3
      Originally posted by AndersForsberg
      Daysia Sandeeero som den hette när Top Gear hade det som rullande skämt...

      Om det nu verkligen bara är en tur till Coop då och då... Varför sprillans?
      Tjaa,vad säger man om det?Det bara blev så!
      Sen var denna ett skyltex,så var rejäl rabatt fr.ordinarie priset.
      Blir nog första och sista bilen som jag köper ny iaf. Lite tokig får man allt vara ibland...
      :-)

      Comment


      • #4
        Originally posted by callep
        Lite tokig får man allt vara ibland...
        :-)
        Dacia då de
        Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
        S/y Mascot
        S/y Rebell
        20vT
        Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
        Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

        Comment


        • #5
          Blir eller blev inte som man tänkt sig...:-) "Åka till Coop 2ggr i veckan" blev till slut 2200 mil i skrivande stund.Flyttade fr.Sthlm ut på landet nära Gnesta. 9 mil/dag till jobbet så milen har rasat iväg.
          Men nu blir det flytt in till Södertälje i april,får ngr minuter istället för ca 45 minuter till jobbet. Skööönt!
          Rumänska grunkan har funkat utmärkt,fattas bara annat med den påvra utrustningen.Ratt,hjul,säten..typ!Inte mkt som kan krångla liksom.
          Ser nu att jag blev reggad här 2003,så fira 10 år med med en Fiat igen kanske? :-)

          Comment

          Working...
          X