Announcement

Collapse
No announcement yet.

varning för oseriös Ebay-säljare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • varning för oseriös Ebay-säljare

    I början på December beställde jag delar till Coupeen för 217GBP från Ebay-säljaren kallad "The Motorist Warehouse Car Parts", som oxå har egen nätsida: A to Z Motor Spares Dewsbury
    Inga delar har kommit. Jag har försökt mejla dom hur många gånger som helst, men har bara fått svar tre gånger. Varje gång påstår dom ha skickat delarna, och ber mig ha tålamod i några dagar, så ska dom skicka spåringsnummer och fraktdetaljer. Varje gång blir jag besviken: inget mejl kommer, även om jag skickar nytt mejl samma dag för att påminna dom... Tyvärr beställde jag grejerna utanom Ebay pga at dom inte stod listade som möjliga att skicka till Norge, så jag kan inte kontakta Ebay för att få hjälp med att få pengar tillbaka. Jävla tråkigt!
    Rekommenderar ingen att köpa grejer därifrån!

  • #2
    Tråkigt att du inte fått några delar. Prova att ringa istället för att skicka mail. Mail är värdelöst om man vill få något gjort.

    Hur betalade du för grejerna?
    Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
    Min projekttråd - 19T
    Min Youtube kanal
    >>>HK listan - missa inte den!!<<<
    Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

    Comment


    • #3
      De har nästan 100% nöjda kunder, går nog att reda ut?
      Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
      S/y Mascot
      S/y Rebell
      20vT
      Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
      Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

      Comment


      • #4
        Uppdatering:
        I våras skickade jag varningar till säljaren om att jag lade ut trådar om dom på olika forums. Sen tog några grabbar på FCCUK-forumet kontakt med dom och gav dom besked om att detta gick ut på nätet. Det nästa som hände var att dom skickade det mesta av ordern, men fortfarande saknas många delar. Jag har försökt igen och igen att mejla, och uppdaterar nu trådarna så folk blir medvetna om detta oseriösa företag. Så jag säger igen: STAY AWAY FROM A2Z MOTOR SPARES DEWSBURY!!!

        Comment

        Working...
        X