Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sikken hink!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sikken hink!!

    Lämnade min Ducato för byte av vindruta. Fick lånebil. Nissan Micra -09 . Det är utan tvekan bland det sämsta jag suttit i! Trodde jag hade tinnitus innan...ja, nu har jag det definitivt!
    captainmorgan

  • #2
    Flyttade tråden till offtopic, nissan har inget med fiat att göra i detta fall men jag håller med att en micra är en hink
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      OK! Det slutade inte där.. botten var inte nådd..fick låna en annan skapelse för att hämta lite grejor. Ford Transit Connect...du milde djävful sikket skit!! Helt otroligt att det säljs några överhuvudtaget.
      Hade det stått Fiat på den , då hade jag bytt märke!
      captainmorgan

      Comment


      • #4
        Originally posted by captainmorgan View Post
        OK! Det slutade inte där.. botten var inte nådd..fick låna en annan skapelse för att hämta lite grejor. Ford Transit Connect...du milde djävful sikket skit!! Helt otroligt att det säljs några överhuvudtaget.
        Hade det stått Fiat på den , då hade jag bytt märke!
        Vet många på firman som går sönder på alla möjliga ställen...
        Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
        S/y Mascot
        S/y Rebell
        20vT
        Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
        Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

        Comment

        Working...
        X