Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ont i fötterna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ont i fötterna

    Hej ,, jag så himla ont under fötterna efter en dag på jobbet, vi går mycke, och har tre olika par skor ( mbt) det känns som någon trycker en nål under hål foten , vad har jag råkat ut för , ?

    Kan man förhindra den jävla värk ?

    Tacksam för svar

  • #2
    Gå och prova godkända arbetsskor avsedda för ditt jobb
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

    Comment


    • #3
      Ok ok tack tack

      Comment


      • #4
        Sist jag köpte arbskor så scannade man av mina fötter och gick efter det.Fick först en passande sko och sedan hade man ett gäng med riktiga iläggsulor så man fick rätt stöd under hålfoten. Det blev toppenbra ska jag tillägga.
        Mats Nilsson

        Gud hörde min bön!!!! det står en Fiat Ritmo utanför!!!! (Ur Tv-serien Sally)

        Comment


        • #5
          De finns hålfotssulor att köpa och lägga i.
          De kan också vara hälsporre du fått, om de är i hälen du får ont. För det finns hälsporre inlägg också.

          Du kan läsa om hålfot på http://hålfot.se/

          Det står lite tips om vad man kan göra för att undvika hålfot längst ner på sidan.
          -------------------------------------------------------------------------------------------------------
          Punto GT, woop woop!

          Comment

          Working...
          X