Provade en 530 idag, på ett mkt begränsat område men iaf...
Den ser mkt bättre ut i verkligheten än på bild, rätt "avant-gardistisk" / konstig, men defenitivt en BMW, ser jäkligt bra ut i rörelse.
Man sitter ruggigt bra, med eljustering i både stol (lät som en stor höfläkt) och ratt!! Baksätet var stort o bekvämt.
Mittkonsolen har typ 3 knappar (CD:n) allt annat styrs med I-driven..
Det skummaste var styrningen, som är elektronisk med nån sorts planetväxel som gör att den är otroligt direkt vid låg hastighet..
Typ: sväng lite - OK, sväng mer - WOOAAAHH!! (In i väggen/bilen brevid..)
Man kom till stoppläget utan att släppa ratten, ca halvt varv!
Det kändes dock som att man skulle kunna vänja sig.
Lite lägre kvalitetsintryck än förra Femman men det kanske berodde på att det var chassinummer 300 nånting.
Den ser mkt bättre ut i verkligheten än på bild, rätt "avant-gardistisk" / konstig, men defenitivt en BMW, ser jäkligt bra ut i rörelse.
Man sitter ruggigt bra, med eljustering i både stol (lät som en stor höfläkt) och ratt!! Baksätet var stort o bekvämt.
Mittkonsolen har typ 3 knappar (CD:n) allt annat styrs med I-driven..
Det skummaste var styrningen, som är elektronisk med nån sorts planetväxel som gör att den är otroligt direkt vid låg hastighet..
Typ: sväng lite - OK, sväng mer - WOOAAAHH!! (In i väggen/bilen brevid..)
Man kom till stoppläget utan att släppa ratten, ca halvt varv!
Det kändes dock som att man skulle kunna vänja sig.
Lite lägre kvalitetsintryck än förra Femman men det kanske berodde på att det var chassinummer 300 nånting.
Comment