Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rösta på min sambos bidrag.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rösta på min sambos bidrag.....



    edit: Sambon blev lite nervös att någon skall se länken och bli irriterad i tävlingsledningen så hon bad mig ta bort den. Stort tack alla!
    Last edited by novisen; 14 December 2005, 08:39.
    Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

  • #2
    Hehe, hon går ju mot storslam. Kan det ha något med din lobbying att göra?
    Renault Laguna II 1,9 dci kombi -02
    Fiat Marea Weekend 1,6 -97

    Comment


    • #3
      Hoppas att man kan hjälpa henne lite ;-) Fast det är verkligen ett skojjigt bidrag, kanske inte ett kort man skickar till vem som helst, men nog är det lite kreativt i alla fall. Hoppas att hon vinner 1:a pris bara! (tror att det är en jury som tar fram vinnaren till slut, inte helt säker på hur det där funkar.
      Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

      Comment


      • #4
        Re: Rösta på min sambos bidrag.....

        leder me hästlängder...
        Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
        S/y Mascot
        S/y Rebell
        20vT
        Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
        Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

        Comment


        • #5
          Röstat....

          ...o givetvis delar vi alla röstare broderligt på priset :-D

          Comment


          • #6
            Lovar att jag skall ta många bilder på bilen och lägga upp om hon vinner ;-)
            Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

            Comment


            • #7
              Off topic...

              ...men det var inte du "Novisen" som köpte min GT i Ljungby??

              Comment


              • #8
                Nä. Har haft min i 7år snart... (jisses vad tiden går fort)
                Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

                Comment


                • #9
                  "Nä, min sambo mekar bara med bilar"

                  Hehe, grattis till vinsten!
                  Renault Laguna II 1,9 dci kombi -02
                  Fiat Marea Weekend 1,6 -97

                  Comment


                  • #10
                    Tackar tackar.

                    Jo, hur pinsam kan hon bli????? :-D

                    Skoj, riktigt skoj och känner mig riktigt stolt. :-D
                    Har inte riktigt förstått att hon vann än. Tycker hennes bidrag är riktigt skoj, fast 2:an var ju inte så dum den heller.

                    edit: Skönt att man själv slapp vara med i TV, var lite nervös för det ett tag.....
                    Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

                    Comment

                    Working...
                    X