Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lastbilskörkort?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lastbilskörkort?

Någon som vet om det är dyrt att ta lastbilskörkort(C, CE)? nån som har någon annan erfarenhet av detta så får ni gärna dela med er =)

tar studenten till sommarn, och leker lite med tanken att ratta lite lastbil nått år innan jag pluggar vidare.
    " det finns bara ett sätt att födas, men tusen sätt att dö "

Fiat Coupe 20vt

Sketdyrt. När jag tog mitt i lumpen sas det att lappen kostade cirka 30000 kr.
    Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
    Min projekttråd - 19T
    Min Youtube kanal
    >>>HK listan - missa inte den!!<<<
    Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

Comment

Man kan i vissa kommuner, om man e lite envis
      tjata tills sig på A-förmedlingen att dom står för
      det för att få ut dig i arbetslivet...men då får man
      stå på sig....
      Fiat Coupe 16vt -95
      Depå - Projekt tråd - Garaget.org

Comment

Se då till att du ADR oxå, farligt gods...används rätt ofta av företagen
        With great power comes the bitches
        Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
        Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
        Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

Comment

Visste ni att man inte får (som företag) köra vanliga lysrör i lastbil
          utan ADR tillägget? rätt dumt...
          Fiat Coupe 16vt -95
          Depå - Projekt tråd - Garaget.org

Comment

wtf

30K!?!
            okej, det hade jag kanske inte riktigt räknat med :S tror ni det är lätt att få jobb när man e färdig?
            räknar med att vidareutbilda mig inom 3år ungefär. är det värt tycker ni eller ska man ta lite ströjobb isället.. 30lök är ändå tung skit...

Fiat Coupe 20vt

Comment

Tror inte det är så dyrt... ring och kolla upp det.

http://www.gronlunds.com/ håller på med C-kort!