Announcement

Collapse
No announcement yet.

Framtida bilköp.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ParkPre
    Lancia Delta Integrale alt AR 155 Q4... Samma snurror som i 16VT men med 4wd också... Lär va riktigt kuliga kärror att kana runt i !
    Annars håller jag med lite om Z3 M COUPÉ... Bara för att den är så förbannat ful (läs udda) och har 321hk =)
    //PP
    Såg en Z4 Coupé igår. Dom är finare!
    Coupé 20VT LE -99 Svart
    Camaro V8 1LE -14 Röd
    Huracan V10 610-4 -14 Grå
    Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit

Comment

Originally posted by alx
      Såg en Z4 Coupé igår. Dom är finare!
      No they are not! :P
      Attached Files

Comment

Körde ikapp med min kompis Z3 MCoupe och han hade svårt att hänga med.. De har ju inte Coupens register med vridmoment de stackarna.
        Men en Z4 Coupe 3.0Si hade jag lätt kunna tänka mig, man sitter MYCKET bättre än i Z3 Coupe.
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

Comment

Jag har (som många redan vet) en S60 T5 som vardagsbil, coupén får vila i garaget =) Vad det blir för bil efter volvon vet jag inte, lite sugen på en A4 2.0T sport, fyrhjulsdrift är kul, och den har sjukt mycket vrid vid låga varv. Synd att dom är så dyra :/
          /Peter

Comment

Blir nog en BMW 540 sedan -99-->
            efter nuvarande BMW när pojken blir lite större o inte behöver touring,

Coupen behåller jag såklart.
            -Coupe 16vt -95-
            -Punto 60 -06-
            -Alfa 156 JTS -04-

Comment

Blir nog en Opel till i sommar. Fiaten blir kvar givetvis....

Comment

Originally posted by Johannes
                ...Micke C: Hur mycket dricker Meganen? Har lurat på Laguna lite också.
                0,53 brukar förddatorn säga efter en normal vecka. Har inte kollat om det stämmer med verkligheten, men det verkar rimligt.

Comment

Originally posted by per
                  Är oxå rätt impad av Lupo 3L... Men. Det är en VW-produkt. Går fetbort.
                  Jag gillar konceptet, men tyvärr... Instämmer
                  Fiat for FUN

Comment

Synd att Fiat inte vågade sätta Ecobasic till världen. Kunde ha blivit den första trelitersbilen.
                    Renault Laguna II 1,9 dci kombi -02
                    Fiat Marea Weekend 1,6 -97

Comment

Hihihi med den designen (Ecobasic) hade jag som ev bilansvarig ej heller vågat det !
                      Fiat for FUN

Comment

Nä, den hade väl behövt lite finputsning i så fall, men de vågade ju sätta Multiplan i produktion iaf.
                        Renault Laguna II 1,9 dci kombi -02
                        Fiat Marea Weekend 1,6 -97

Comment

Tycker det är riktigt kul att det faktiskt finns tillverkare som vågar släppa nånting annorlunda även idag. Tänk vad tråkigt det skulle vart på vägarna annars! Ur ett rent ekonomiskt perspektiv måste det vara riktigt vågat med något som sticker ut och inte passar in i normen.
                          Så ärligt talat, hur tusan gick det till när man tog beslutet att börja tillverka tex. Multiplan?
                          "Nu kör vi grabbar! Den här designen kommer att gå hem hos alla... Blir garanterat en storsäljare!"

Comment

Jo, jag har höre nåra av de värsta omdömena av en bil man kan tänka sig om just Multiplan !
                            Vågar man sitta i den o testa lite så ser man att den är grymt praktisk !
                            Driftssäker med enl tyska ADAC !

eller vad säger du -Jeper ?
                            Fiat for FUN

Comment

Ev bilbyte?

Kan nu inte tänka mig ett liv utan coupén! Har länge sneglat på Nissan 3000GT men dom börjar bli gammal. Tror inte att det blir någon ny bil dock. Hade en Ford capri -73 3L+ Turbo. Som gick som en dröm tills topparna for! Blir man med pengar så blir det nog någon annan italienare!
                              Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
                              Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
                              Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
                              Folka Vento VR6 -93 såld!
                              Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!

Comment

Re: Ev bilbyte?

Originally posted by Erajack
                                ... Har länge sneglat på Nissan 3000GT men dom börjar bli gammal....
                                Mitsubishi 3000gt (gto) menar du..? Eller var det (grisfuuula!) 300zx du hade i åtanke?

Comment

Working...
                                X