Announcement

Collapse
No announcement yet.

Metallica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Metallica

    Tja , nån här som ska på konceren? eller ännu bättre nån som inte ska men tänker sälja sin biljett till mig :-)

  • #2
    så, nu har man fixat ett par biljetter :-)

    Comment


    • #3
      Originally posted by Fadi
      så, nu har man fixat ett par biljetter :-)
      Jag ville gå dit men fick inte tag på biljetter när de släpptes... 2 telefoner och 2 datorer i kön och fick inte till det!

      Åkte ut till Stadion tänkte köpa biljett på svarta marknaden men de måste ha bliviti tokiga... 2000kr för en biljett

      Var du där inne? Hörde att det var en sjukt bra konsert!
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #4
        Dom var slut på några minuter, o vissa ville ha 4000:- st, så 2000.- va ganska ok...

        Angående själva pelningen så e det svårt att beskriva överhuvutaget, MAGISKT kan jag bara säga, skulle vara värd 4000:- varje dag...
        Grymt tryck både från publik o grupp.....Svårt att glömma, kommer nog at bli minne för livet....

        Comment


        • #5
          Originally posted by Fadi
          Dom var slut på några minuter, o vissa ville ha 4000:- st, så 2000.- va ganska ok...

          Angående själva pelningen så e det svårt att beskriva överhuvutaget, MAGISKT kan jag bara säga, skulle vara värd 4000:- varje dag...
          Grymt tryck både från publik o grupp.....Svårt att glömma, kommer nog at bli minne för livet....
          Kan tänka mig... får ta och leta lite klipp om det går att hitta på nätet

          2000kr för att stå vid entrén var inte så upphetsande... javla liga som sålde biljetter på svarta marknaden oxå! Man blir sur!
          Kör tyskt, drömmer om italienskt

          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

          Comment


          • #6
            Tyvärr så köper vissa rätt många biljetter för attsedan sälja vidare, och det går att tjäna rätt mycket pengar på det...

            Kan tänka mig åka nånstans i europa o se dom igen, om man får tag på billiga flyg/konser biljetter.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Fadi
              Tyvärr så köper vissa rätt många biljetter för attsedan sälja vidare, och det går att tjäna rätt mycket pengar på det...

              Kan tänka mig åka nånstans i europa o se dom igen, om man får tag på billiga flyg/konser biljetter.
              Hade jag oxå kunnat göra helt klart!
              Kör tyskt, drömmer om italienskt

              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

              Comment

              Working...
              X