Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bulgarien/vadret suger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bulgarien/vadret suger

    For alla skadeglada...
    Har varit i bulgarien i 5 dagar nu o det har regnat i 4 dagar, kul va...
    vill hem nu....

  • #2
    Kom tillbaka till Sverige här regnar det också fast då är det ångestfritt
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      Jo har funderat pa det men spiten e sa javla billig :-)

      Comment


      • #4
        Etanolen alltså?
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #5
          I köpenhamn är den solsken och ser ut att så förbli resten av veckan.

          Om du får tråkigt kan du alltid mucka gräl med några dörrvakter.
          Porsche Boxster S 2002

          Comment


          • #6
            Haha, kan saga att dorr vakterna e inget att leka med, forsok att skamta med dom o du far enbart en blick som far dig pa daligt humor hela kvallen...

            For ovrigt molnigt och kallt, typ max 15 grader, att det e billig sprit o snygga tjejer racker snart inte till.....
            Fan maste bli trakig o lasa en bok....

            Har hittat enbart en coupe i bedrovlig skick, anars e det full med bilar med en stjarna i nosen, vad e det for marke ???

            Comment


            • #7
              Originally posted by Fadi
              Haha, kan saga att dorr vakterna e inget att leka med, forsok att skamta med dom o du far enbart en blick som far dig pa daligt humor hela kvallen...

              For ovrigt molnigt och kallt, typ max 15 grader, att det e billig sprit o snygga tjejer racker snart inte till.....
              Fan maste bli trakig o lasa en bok....

              Har hittat enbart en coupe i bedrovlig skick, anars e det full med bilar med en stjarna i nosen, vad e det for marke ???

              Är du i Sunny Beach?
              Såg en grön 16V, kanse du också sett?
              De där svarta långa stjärnmärkta bilarna finns överallt, verkar vara ett få tal personer där som har det bättre än andra

              Comment


              • #8
                Originally posted by Fadi
                Haha, kan saga att dorr vakterna e inget att leka med, forsok att skamta med dom o du far enbart en blick som far dig pa daligt humor hela kvallen...

                For ovrigt molnigt och kallt, typ max 15 grader, att det e billig sprit o snygga tjejer racker snart inte till.....
                Fan maste bli trakig o lasa en bok....

                Har hittat enbart en coupe i bedrovlig skick, anars e det full med bilar med en stjarna i nosen, vad e det for marke ???
                Ssang Yong (eller hur det stavas) de har något stjärnliknande i nosen?
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • #9
                  Japp, sunny beach,,,fortfarande molnigt har haft endas 4 soldagar pa 10 dar, kanns sadar...

                  besokte aven golden sand i 2 dagar, men vadret va inte battre..

                  den enda coupen jag sett var en rod 16v, ingen annan, men men....

                  For ovrigt sa sag jag aven en sandar sanyoung suv, eller vad den nu heter och den e a mig fan varldens fulaste bil enligt mig....

                  Dem svarta langa bilarna med stjarnor i nosen e faktiskt ratt snygga....

                  Comment

                  Working...
                  X