Announcement

Collapse
No announcement yet.

Julkortstävling på TV4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Julkortstävling på TV4

    http://tv4.se/nyhetsmorgon/597706.html

    Nu är det julkortstävling på TV4, nummer 2 och 9 är mina klara favoriter, säger inte varför men ni kan säkert gissa
    Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

  • #2
    Hmmm... varför gillar du nr 9?
    Själv får jag Pulp Fiction-vibbar av nr 9:
    Coupé 20VT LE -99 Svart
    Camaro V8 1LE -14 Röd
    Huracan V10 610-4 -14 Grå
    Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit

    Comment


    • #3
      Kommer någon ihåg julrenen för något år sedan också (2?), den var skoj

      Dessutom missar man lite tanken som man inte ser... enl. Kinesisk kalender är det grisens år i år, så på julkortet sitter ägaren av huvan under bordet, och på talrikarna är det morot, tomat, bysselkål osv... mao, ät inte grisen
      Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

      Comment


      • #4
        Originally posted by novisen
        Dessutom missar man lite tanken som man inte ser... enl. Kinesisk kalender är det grisens år i år, så på julkortet sitter ägaren av huvan under bordet, och på talrikarna är det morot, tomat, bysselkål osv... mao, ät inte grisen
        Hehe en uppmaning då alltså.
        "Mao, ät inte grisen!"
        Coupé 20VT LE -99 Svart
        Camaro V8 1LE -14 Röd
        Huracan V10 610-4 -14 Grå
        Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit

        Comment


        • #5
          Ja jisses, ibland skriver man inte alls vad man menar Lustigt det blev....

          Men var gärna lite snälla och lägg en liten röst på 2an eller 9an
          Last edited by novisen; 13 December 2007, 15:58.
          Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

          Comment


          • #6
            Re: Julkortstävling på TV4

            Originally posted by novisen
            http://tv4.se/nyhetsmorgon/597706.html

            Nu är det julkortstävling på TV4, nummer 2 och 9 är mina klara favoriter, säger inte varför men ni kan säkert gissa
            Har det någe med Maria att göra månne?
            Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
            Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
            Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
            Folka Vento VR6 -93 såld!
            Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!

            Comment


            • #7
              Grisen renderade en tredjeplats för de intresserade och ev. hjälpsamma. Tack för de som röstade på sambons sydda lilla huvudbonad Det var kul att se den på Godomorgon så mycket, tyckte den fick bra uppmärksamhet, programledarna verkade gilla den i alla fall. Tror hon vann en sådan där nintendo DS-pryl eller vad det nu var.... får väl se inom 2 veckor.
              Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

              Comment

              Working...
              X