Announcement

Collapse
No announcement yet.

stackars Lancia Integrale i Midsommarkransen...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stackars Lancia Integrale i Midsommarkransen...

    Under ett år har jag sett en röd Lancia Integrale här i Kransen.

    Verkligen ascool.. MEN...

    För ca 2 mån verkade den ha blivit påkörd, höger framlykta är smälld.

    Sedan så var höger bakruta smaschad... och fick en chock igår..

    Någon har tänt eld på bilen.. den är utbränd inuti..

    Förstår inte hur folk kan göra så här.. att man inte har respekt för andras saker..

    MEN verkar som ägaren inte brytt sig att rutan var sönderslagen.. såg den under ett par veckor och rutan var inte fixad.

    Det finns ju inte så många Deltas i Sverige
    Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

    Mina Bilar.. Past & Present!

    Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
    Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

  • #2
    Vart står den? Antar att du har sett Barchettan som ser ut att ha stått ett bra tag också?
    Fiatlös

    ___________________

    Uno Turbo, Marea Weekend, Punto GT x 2

    Comment


    • #3
      den stod först på Svandammsvägen när min sambo såg att den var smälld fram och sedan att rutan var trasig.. sedan måste den ha flyttats till hörnet av Vattenledningsv och Tegelbruksv.
      Det var där vi såg den igår... nu har den försvunnit.. vem vet.. om den har skickats till skroten.. förstår att försäkringsbolag sällan reparerar utbrunna bilar.. synd om det vore så..

      Barchettan på Midsommarvägen är oxå såååå tragiskt.. har sett den under 1 år eller längre.. ser bara dystrare och dystrare ut.
      Kollade in i den och det har blivit mögel på stolarna.. SUCK!
      Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

      Mina Bilar.. Past & Present!

      Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
      Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

      Comment


      • #4
        Kul att det är fler som upptäckt Barchettan. Synd på en rar ärta. Tittade lite närmare på den i somras och upptäckte möglet på stolarna och en liten början till mossa på karossen... Trist när roliga bilar bara står och ruttnar bort. Deltan hann jag tyvärr aldrig se, iofs var det kanske bra eftersom den är med på min absoluta tio i topplista...!
        Last edited by bravomannen; 10 January 2008, 19:28.

        Comment

        Working...
        X