Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ingen ursäkt längre att inte skaffa en iPhone 3G!
Collapse
X
-
Fixar de en laptimer oxå så köper jag en
P.S Jag har försökt nå dig Schuckert men utan resultat.
-
Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
S/y Mascot
S/y Rebell
20vT
Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur
Comment
-
Inte jag oxså, ångest
va ska man göra? ta till flaskan eller va föreslår du!
Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
S/y Mascot
S/y Rebell
20vT
Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
Comment
-
Köp den dåOriginally posted by Ary
Finns samma program/möjligheter till N95an också
S/y Mascot
S/y Rebell
20vT
Comment
-
p.s största ursäkten till att INTE skaffa en är att man INTE kan skicka MMSOriginally posted by Schuckert
Finns det inbyggd accelerometer i N95:an?
mkt dåligt att en telefon av denna kaliber 2008 inte kan det ??
Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?
Mina Bilar.. Past & Present!
Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!
Comment
-
Test från YouTube. Notera att verkstadskillen säger "- Totally inaccurate" innan de testar.
http://www.youtube.com/watch?v=0-DFbJQbeSYCroma 1,9JTD 16V, Alfa Romeo MiTo 1,4TB
Comment
-
Varför MMS när du kan maila? Lite oldschool att vara kvar i MMSträsket då mail fungerar bättre. Sedan finns det visst 3:e parts program för MMS inget svårt att ladda ner o ställa in. :POriginally posted by Fiat Abarth
p.s största ursäkten till att INTE skaffa en är att man INTE kan skicka MMS
mkt dåligt att en telefon av denna kaliber 2008 inte kan det ??
Går ju inte direkt att få en N96:a att ladda ner program för visa rich HTML mail
With great power comes the bitches
Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad
Comment
-
Comment
-
Där är ert lilla Mm s problem löstOriginally posted by TurboNimitz
Varför MMS när du kan maila? Lite oldschool att vara kvar i MMSträsket då mail fungerar bättre. Sedan finns det visst 3:e parts program för MMS inget svårt att ladda ner o ställa in. :P

http://blog.swirlyspace.com/#home
Lite fler bilder på dyno...
http://www.youtube.com/watch?v=A_NIN...related&fmt=18Last edited by pazzo; 5 September 2008, 20:31.Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
S/y Mascot
S/y Rebell
20vT
Comment

Comment